Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ

http://vatopaidi.wordpress.com/

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

ΠΕΡΙ ΕΞOΔΟΥ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΤΕΛΩΝΙΩΝΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΦΟΒΕΡΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ

Το παρόν κείμενο εκδιδόμενο υπό του Πατρός Λαζάρου Ιερομόναχου της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου σκοπόν έχει να φωτίση πάντα χριστιανόν ορθόδοξον να γνωρίση τι είναι αρεστόν ενώπιον του Αγίου Θεού. Και πράττοντας αυτά, θα αξιωθή της βασιλείας των Ουρανών.

ΦΟΒΕΡΑ ΟΠΤΑΣΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΔΕΝ ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΗΤΑΝ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΠΙ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 9ον ΑΙΩΝΑ

Ο Άγιος Βασίλειος ο νέος ήταν πνευματικός Πατέρας του οσίου Γρηγορίου, ο οποίος είχε επίσης πολλά άλλα πνευματικά τέκνα μεταξύ των οποίων ήταν και μια ευλαβέστατη γυναίκα ονομαζόμενη Θεοδώρα η οποία υπηρετούσε τον Άγιο Βασίλειο σε όλη της τη ζωή. Έφθασε δε ο καιρός του θανάτου της και απέθανεν εντός ολίγων ημερών.Εγώ δε (Ο Γρηγόριος) ευρισκόμενος σε απορία ζητούσα να μάθω και ενοχλούσα τον Άγιο για να μου ειπή εάν εσώθη η Θεοδώρα και που ευρίσκεται.

Ο Άγιος Βασίλειος μετά τις πολλές μου ενοχλήσεις, μου είπεν: " Τέκνον μου Γρηγόριε αύτη τη νύχτα πορεύομαι πρός την Θεοδώρα και έλθε και συ μαζί μού για να την ιδής."Εγώ ασπάσθηκα την δεξιά του χείρα και πορεύθηκα να κοιμηθώ. Και γενόμενος σε έκσταση ευρέθηκα σε ένα ανηφορικό και στενό μέρος, και εκεί βλέπω ωραιότατα παλάτια εξαστράπτοντα και κτυπόντας την πόρτα παρουσιάσθηκαν δύο γυναίκες και μου λέγουν. Αυτά τα παλάτια είναι του πατρός Βασιλείου ο οποίος πριν από λίγο πέρασε από εδώ και πήγε να ιδή την Θεοδώρα η οποία βρίσκεται εδώ.Ακούωντας δε η Θεοδώρα το όνομα της, έτρεξε στην πόρτα, μ' ενηγκαλίσθη και μου λέγει:
" Ώ! τέκνον μου Γρηγόριε! Πως ήλθες εδώ; Μήπως απέθανες και ήρθες εδώ;Εγώ της αποκρίθηκα:" Δεν απέθανα αλλά ευρίσκομαι ακόμη στο σώμα μου στον μάταιο εκείνο κόσμο. Οι ευχές όμως του πνευματικού μας Πατρός Βασιλείου με έφεραν εδώ να σε δω όπου πολύ επιθυμούσα και τον ενοχλούσα κάθε ημέρα για να μάθω πού ευρίσκεσαι, και εάν εσώθης. Και σε παρακαλώ να μου πεις περί του χωρισμού της ψυχής από το σώμα, πόσους πόνους έχει και πως επέρασες από τα φοβερά τελώνια του αέρος, και τις εξετάσεις των πονηρών δαιμόνων. Διότι κι εγώ μέλλω εντός ολίγου και κάθε άνθρωπος στο τέλος της ζωής του να διέλθωμεν. "Και απεκρίθη η Θεοδώρα και του λέγει:" Ώ! τέκνον μου Γρηγόριε πως θα σου διηγηθώ τον φόβο και τον τρόμον εκείνης της ώρας του χωρισμού της ψυχής από του σώματος; Πως θα σου εξηγήσω τους πόνους και τις οδύνες του χωρισμού της ψυχής; Σου παριστάνω τέκνο μου να τεθή άνθρωπος γυμνός επάνω σε κάρβουνα και να διαλύεται έως ότου εξέλθη η ψυχή του. Τόσον δριμείς και ανυπόφοροι είναι οι πόνοι του χωρισμού της ψυχής του αμαρτωλού όπως εγώ· του δε δίκαιου τέκνον μου Γρηγόριε δεν γνωρίζω.Όταν βρισκόμουν στο κρεβάτι μου και ψυχομαχούσα έβλεπα γύρω μου τα πονηρά πνεύματα των δαιμόνων· άλλους μεν σαν μαύρους σκύλους, και εγαύγιζαν, άλλους δε σαν ταύρους μουγκρίζοντας και λυσσόντας στρέφοντας τα άγρια και άσχημα πρόσωπα τους κατ' απάνω μου και με φοβέριζαν. Εγώ δε έστρεφα τα μάτια μου σε άλλο μέρος για να μην βλέπω την άσχημη μορφή τους και τον θόρυβο που έκαναν· αλλά ήταν αδύνατο, τέκνο μου Γρηγόριε να αποφύγω.Και ενώ ήμουν σε τόσην στεναχώρια βλέπω ξαφνικά δύο νέους αστραπόμορφους με χρυσά μαλλιά, και στάθηκαν στα δεξιά του κρεβατιού μου, και ο ένας απ' αυτούς άρχισε να φοβερίζη τους φοβερούς εκείνους δαίμονες λέγοντας:" Φύγετε παμμίαροι και αγριοπρόσωποι διότι δεν έχετε να κερδίσετε τίποτε α' αυτή την ψυχή."Αυτοί δε έφεραν τις αμαρτίες μου όσας εποίησα από τα νιάτα μου, είτε σε λόγια, είτε σε πράξεις και εφώναζαν όλα τ' αμαρτήματα μου ακόμη και όσα δεν έπραξα· εγώ δε με φόβω και τρόμω επρόσμενα το θάνατο και εξαιφνής ήλθεν ο θάνατος σαν ένας νέος χονδρός και οργισμένος, σαν λιοντάρι, φορτωμένος διάφορα εργαλεία και είπαν σ' αυτόν οι Άγγελοι· λύσαι τις αρθρώσεις του σώματος και μην της δώσης πολλούς πόνους διότι τ' αμαρτήματα της είναι λίγα· τότε άρχισεν από τα πόδια και έλυε τις αρθρώσεις του σώματος μου, και τότε αισθανόμουν οτι νεκρωνόταν το σώμα μου, και τελικά ο τύρρανος εκείνος γέμισε ενα ποτήρι με πικρό περιεχόμενο, μου το πότισε και ευθής εξήλθεν η ψυχή μου από το σώμα μου, τότε την παράλαβαν οι δύο Άγγελοι και εγώ θαύμαζα για τα γινόμενα, διότι δεν ήξερα οτι συμβαίνουν αυτά στον καιρό του θανάτου στον ταλαίπωρο άνθρωπον.Και οι Άγγελοι εξέταζαν τα καλά έργα που έκαμα στη ζωή μου, αν νήστευσα, αν πήγαινα εκκλησία και αν στεκόμουν με φόβο Θεού, αν τάϊσα τους πεινώντες, αν επισκέφθηκα ασθενείς, αν δεχόμουν ξένους στο σπίτι μου, αν έδωκα το καλό παράδειγμα στους άλλους, αν υπέμεινα βρισιές, αν απέφευγα όρκους, αν δεν βλασφημούσα, αν δεν καλλοπιζόμουν, και πολλά άλλα, τα εζύγισαν αυτά με τις αμαρτίες μου οι δε δαίμονες έτριζαν τα δόντια τους σε μένα και ορμούσαν να με αρπάξουν από τα χέρια των Αγγέλων, και να με ρίξουν στον άχαρον Άδην.Ξαφνικά ήλθεν ο πνευματικός μου Πατέρας Βασίλειος και είπε πρός τους Αγγέλους:" Κύριοι μου επειδή αυτή η ψυχή με υπηρέτησεν στη ζωή μου, παρακάλεσα τον Κύριον να την συγχωρέση και να τη σώση από τα χέρια των δαιμόνων, και οι Άγγελοι πετώντας αμέσως ανεβαίναμεν στον ουρανό ανατολικά, και ανεβαίνοντας συναντήσαμεν:

1ον. Το τελώνιο της καταλαλιάς.
Εδώ υπήρχε μιά σύναξις μαύρων, και μας σταμάτησαν, και λυσσόντας σαν σκύλλοι ζητούσαν να με αρπάξουν από τα χέρια των Αγγέλων. Και μάρτυς μου ο Κύριος τέκνον μου Γρηγόριε, μου εφανέρωσαν όσους κατέκρινα στη ζωή μου και όχι μόνο τ' αληθινά αλλά με συκοφαντούσαν και έλεγαν πολλά ψέματα εναντίων μου. Οι δε Άγγελοι καταφρονήσαντες αυτούς, και πετώντας τις πτέρυγες τους ανεβαίναμεν στον ουρανό.

2ον. Τελώνιο της ύβρεως.

Και ανεβαίνοντας λίγο συνατήσαμε το τελώνιο της ύβρεως, και εδώ πολυαγωνιζόμενοι οι Άγγελοι, με τις ευχές του Πατρός μας Βασιλείου, αναχωρίσαμεν και συνομιλούντες οι Άγγελοι έλεγαν· αληθινά μεγάλην ωφέλειαν βρήκε αυτή η ψυχή από τον Άγιον Βασίλειον.

3ον. Τελώνιον του φθόνου.

Και ανεβαίνοντας εφθάσαμεν στο τελώνιο του φθόνου, και μη έχοντας τίποτα οι δαίμονες εναντίων μου επεράσαμεν ανενόχλητοι· αν και έτριζαν τα δόντια τους, οι αγριοπρόσωποι εκείνοι μαύροι να με αρπάξουν από τα χέρια των Αγγέλων· και έτσι περάσαμε το τελώνιο τούτο.

4ον. Τελώνιον του ψεύδους.

Και ανεβαίνοντας, σε πολύ ύψος φθάσαμεν στο τελώνιο του ψεύδους όπου εκεί πολύ πλήθος δαιμόνων με άσχημα πρόσωπα έτρεχαν κατ' απάνω μου, κραυγάζοντας και λυσσόντας έφεραν πολλές αποδείξεις, και είχαν γραμμένα πολλές ανόητες λέξεις που έλεγα στην παιδική μου ηλικία μέχρι και τα πρόσωπα που τα έλεγα και ζητούσαν απολογία από τους Αγγέλους. Και οι Άγγελοι πληρώσαντες από τα του Αγίου Βασιλείου αναχωρήσαμεν.

5. Το τελώνιο του θυμού και της οργής.

Και ανεβαίνοντας εφθάσαμεν στο τελώνιο του θυμού και της οργής, όπου εκεί πλήθος μαύρων λυσσόντας σαν σκύλλοι δάγκωναν ο ένας τον άλλον και κατατρώγονταν αναμεταξύ τους και σαν αγριόχοιροι ορμόντας εναντίων μου, έκαμναν τα σχήματα και τα καμώματα που έκανα όταν θυμονόμουν και όταν εκρατούσα έχθρα και μνησικάκουν με κανένα· και εδώ πληρώνοντας από τα του Αγίου Βασιλείου αναχωρήσαμεν.

6. Τελώνιον υπερηφάνειας.

Και ανεβαίνοντας λίγον οι Άγγελοι εφθάσαμεν στο τελώνιο της υπερηφάνειας και ψάχνοντας πολλά οι δαίμονες δεν βρήκαν τίποτα να με κατηγορήσουν διότι ήμουν φτωχή και περνώντας ανενόχλητοι φθάσαμεν στο τελώνιο της βλασφημίας.

7ον. Τελώνιον της βλασφημίας.

Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της βλασφημίας, και αμέσως όταν μας είδαν οι δαίμονες έτρεξαν κατ' απάνω μας τρίζοντας τα δόντια και βλασφημούντες, εγώ έτρεμα από τον φόβο μου και μου έλεγαν οτι βλασφήμησα τρείς φορές στη νεότητα μου· οι δε Άγγελοι έφεραν απόδειξη οτι εξομολογήθηκα και αναχωρήσαμεν αφήνοντας τους δαίμονες άπρακτους.

8ον. Τελώνιον της φλυαρίας και αστειολογίας.

Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιον της αστειολογίας και φλυαρίας και ζητούσαν οι δαίμονες να δώσω απολογίαν για τα αισχρόλογα, τις αστειολογίες και άσεμνα τραγούδια που έλεγα στη νεότητα μου και απορούσα πως τα θυμούνταν, ενώ εγώ από την πολυκαιρία τα ξέχασα· και πληρώνοντας οι Άγγελοι ανεχωρήσαμεν.

9ον. Τελώνιον του τόκου και δόλου.

Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο του τόκου και του δόλου που εξετάζει τους τοκογλύφους και δόλιους, και χωρίς να βρουν τίποτα οι δαίμονες να αποδείξουν αναχωρήσαμεν.

10ον. Τελώνιον της οκνηρίας και του ύπνου.

Και ανεβαίνοντας φθάσαμε στο τελώνιο της οκνηρίας όπου οι δαίμονες με εξέτασαν αν κοιμώμουν πολύ και βαριόμουν να σηκωθώ να προσευχηθώ ή να πάω στην εκκλησία ή αν μπορούσα να κάμω κανένα καλό και αμελούσα· και χωρίς να βρούν τίποτα αναχωρήσαμεν ανενόχλητοι.

11ον. Τελώνιον της φιλαργυρίας.

Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της φυλαργυρίας στο οποίο υπήρχε πολύ σκοτάδι και ομίχλη· και εξετάζοντας οι δαίμονες και αφού δεν βρήκαν τίποτα επειδή ήμουν φτωχή, φύγαμεν ανενόχλητοι.

12ον. Τελώνιον της μέθης

.Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της μέθης, και ορμόντας οι δαίμονες σαν λύκοι αρπακτικοί κατ' απάνω μας, εξέταζαν το κρασί που ήπια σ' όλη μου τη ζωή· και με κατηγορούσαν οτι στο τάδε σπίτι ήπιες τόσα ποτήρια, στον τάδε γάμον εμέθυσες και όσα μου έλεγαν ήσαν αληθινά· και πληρώνοντας οι Άγγελοι αναχωρήσαμενκαι ανεβαίνοντας οι Άγγελοι έλεγαν αναμεταξύ τους:"Μεγάλον κίνδυνον έχει η ψυχή εώς ότου περάσει τα ακάθαρτα τελώνια του αέρος"και εγώ τους λέγω:" Ναι κύριοι μου, και νομίζω πως κανείς από τους ζωντανούς ανθρώπους δεν θα γνωρίζη το τι συμβαίνει μετά τον χωρισμό της ψυχής από τους δαίμονες του αέρος, και αλλοίμονο στους αμελείς το τι τους περιμένει·"και οι Άγγελοι αποκρίθηκαν και είπαν:" Οι αγίες Γραφές αναλαμβάνουν όλα αυτά, αλλά οι ταλαίπωροι ανθρώποι σκοτεισμένοι από την πολυτέλεια, τροφές και ηδονές του κόσμου, τυφλώνονται και δεν πιστεύουν ότι θα πεθάνουν και δεν φροντίζουν να κάμνουν καλά έργα για την ψυχή τους· και αλλοίμονο στους αμελείς διότι τους αρπάζουν οι δαίμονες και τους ρίπτουν στον σκοτεινόν Άδην μέχρι της κρίσεως οπότε θα δικασθούν και θα απολάβη ο κάθε ένας οτι έπραξε."

13ον. Τελώνιον της μνησικακίας.

Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της μνησικακίας που εξετάζει αυτούς που έχουν έχθρα, και δεν συγχωρούν τους αδελφούς τους. Και ορμόντας οι δαίμονες κατ' απάνω μου, εξέταζαν τα κατάστιχα τους , να βρούν κανένα πταίσιμο να με αρπάξουν· και χωρίς να βρούν φώναξαν σαν λυσσασμένα σκυλιά οτι ξεχάσαμεν να τα γράψουμεν, και αναχωρήσαμεν ανεβαίνοντας,και ρώτησα τους Αγγέλους πως γνωρίζουν οι δαίμονες τις αμαρτίες των ανθρώπων, και μου αποκρίθηκαν οι Άγγελοι:" Δεν γνωρίζεις, ότι μετά το βάπτισμα κάθε χριστιανός λαμβάνει έναν Άγγελο σαν φύλακα να τον φυλάει, και να τον οδηγή στο καλό, και να γράφη τα καλά του έργα· ομοίως δε τον ακολουθή και ένας διάβολος και γράφη τις κακές του πράξεις, και τις αναγγέλλει στο κάθε τελώνιο που ανήκει η αμαρτία και γι' αυτό γνωρίζουν οι δαίμονες, και όταν η ψυχή χωρίση από το σώμα και ανέρχεται στους ουρανούς την εξετάζουν δαίμονες σε κάθε τελώνιο και τούτο γίνεται στους ορθόδοξους χριστιανούς μόνο, στους δε απίστους και ασεβείς δεν υπάρχει καμιά εξέτασις."

14ον. Τελώνιον της μαγείας και γοητείας.

Ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της μαγείας και γοητείας. Εδώ οι δαίμονες ήσαν σαν άγρια ζώα· άλλοι είχαν μορφή σκύλλου, άλλοι σαν βόδια, άλλοι σαν φίδια, με άσχημη μορφή, αλλά με θείαν χάρην όταν με εξέτασαν δεν βρήκαν τίποτα,και ανεβαίνοντας ρώτησα τους Άγγελους με τι τρόπον μπορούν να σβήσουν από τα κατάστιχα των δαιμόνων τα αμαρτήματα των ανθρώπων,και οι Άγγελοι μου αποκρίθησαν:"Συγχωρούνται τα αμαρτήματα όταν ο άνθρωπος μετανοήση και εξομολογηθή στον πνευματικόν και κάμη τον κανόνα που του έβαλεν τότε εξαλείφονται τα αμαρτήματα από τα κατάστιχα των δαιμόνων· και λυσσώντας οι δαίμονες τους πολεμούν για να τους ρίψουν σε νέα αμαρτήματα. Γι' αυτό η εξομολόγηση και η μετάνοια γίνονται αιτίες να συγχωρηθούν οι ανθρώποι και να περάσουν ελεύθερα τα εναέρια τελώνια. Αλλά πολλοί ανθρώποι λέγουν ότι τα εξομολογούνται στον Θεό· και άλλοι πάλι ζητούν να εύρουν πνευματικόν συγκαταβατικόν για να αποφύγουν τον κανόνα· Αλλά αυτή δεν είναι μετάνοια αλλά πονηρία και ο Θεός ου μυκτηρίζεται. Και όπως στην ασθένεια του σώματος εκλέγουμεν τον καλύτερον ιατρόν, έτσι πολύ περισσότερον στην ασθένεια της αθάνατης ψυχής να εκλέγουμε τον θεοφοβούμενον και αυστηρόν πνευματικό, και να τον έχει κανείς μέχρι τέλους της ζωής· αλλιώς πλανούνται οι ανθρώποι και δεν μπορούν να περάσουν τα τελώνια του αέρος."

15ον. Τελώνιον της γαστριμαργίας και πολυφαγίας.

Αυτά καθώς μου έλεγαν φθάσαμε στο τελώνιο της γαστριμαργίας και πολυφαγίας, όπου οι δαίμονες ήσαν πολύ χονδροί σαν τους χοίρους, δυνατοί και άγριοι, και έτρεξαν κατ' απάνω μου, γαυγίζοντας, και μου φανέρωσαν τις πολυφαγίες που έκαμνα απο μικρήν ηλικία μέχρι που γέρασα, και οτι δεν νήστευα Τετάρτη και Παρασκευή μέχρι και τις 40στάς χωρίς εγκράτεια· και οι Άγγελοι φέρνοντας τα καλά μου έργα για πληρωμή αναχωρήσαμεν.

16ον. Τελώνιο της ειδωλολατρίας.

Και φθάσαμεν στο τελώνιο της ειδωλολατρίας και διαφόρων αιρέσεων, και χωρίς να βρούν τίποτα οι δαίμονες αναχωρίσαμεν.17ον. Τελώνιον της αρσενοκοιτίας.Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της αρσενοκοιτίας· και ο πρώτος αυτών καθόταν σαν φοβερός δράκωντας αλλάσωντας μορφές πότε σαν αγριόχοιρος, πότε σαν ποντικός, πότε σαν θηριόψαρο και τριγύρω αυτού βρώμα και ανυπόφορη δυσσωδία και επλάγιαζε ασχημονώντας. Και επειδή δεν βρήκε τίποτα εναντίων μου, αναχωρήσαμεν,και μου έλεγαν οι Άγγελοι ότι πολλοί φθάνουν μέχρι εδώ ανεμπόδιστα, και για την αισχρήν αυτήν πράξιν, καταγκρεμίζονται στον σκοτεινόν και άχαρον Άδην.

18ον. Τελώνιον των χρωματοπροσώπων.


Και μιλώντας φθάσαμεν στο τελώνιο το οποίον εξετάζει άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι καλλωπίζουν τα πρόσωπα τους με διάφορα χρώματα, και μυρωδικά και δεν ευχαριστούνται με το κάλλος που τους έδωσεν ο Θεός. Εγώ είχα χρωματισθή δύο φορές στη ζωή μου και οι δαίμονες εξέταζαν να με κρατήσουν οι Άγγελοι όμως επάλευαν με πολύν κόπον φέρνοντας τις καλές μου πράξεις, και κερδίζοντας αναχωρίσαμεν.19ον. Τελώνιον της μοιχείας.Ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της μοιχείας το οποίον εξετάζει τους μοίχους και μοιχαλίδας· δηλαδή τους παντρεμένους οι οποίοι πηγαίνουν σε ξένες γυναίκες και μολύνουν το στεφάνι τους. Επίσης εδώ στο τελώνιον αυτό εξετάζονται και οι παρά φύσιν πράξαντες με τις γυναίκες τους. Αλλά επειδή εγώ δεν είχα ευθύνη από αυτά αναχωρίσαμεν χωρίς πρόβλημα.

20ον. Τελώνιον του φόνου και της εκτρώσεως.

Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στους τελωνάρχες του φόνου οι οποίοι εξετάζουν τους φονιάδες, μέχρι και τις γυναίκες που αποβάλλουν από την κοιλία τους βρέφη και μέχρι και αυτούς που αποφεύγουν την τεκνογονία· και από εδώ με την χάρην του Θεού αναχωρήσαμεν χωρίς πρόβλημα.

21ον. Τελώνιον της κλοπής.

Και ανεβαίνοντας λίγο φθάσαμεν στο τελώνιο της κλοπής που εξετάζει τους κλέφτες και εξετάζοντας με καλά οι δαίμονες δεν βρήκαν τίποτα και αναχωρίσαμεν ανεμπόδιστα.

22ον. Τελώνιον της πορνείας.

Και ανεβαίνοντας πολύ ψηλά φθάσαμεν στην θύρα του Ουρανού, όπου βρίσκεται το τελώνιο το οποίον εξετάζει τους πόρνους. Ο αρχηγός τους καθώταν σε υψηλό θρόνο και φορούσεν φόρεμα ραντισμένο με αφρούς και αίματα κάθε ακαθαρσίας πλυμμηρισμένον, το οποίον έγινε αυτό από τις ακαθαρσίες της πορνείας. Και ορμώντας οι δαίμονες κατ' απάνω μου με εκατηγορούσαν και έλεγαν πολλά ψέματα, και ετόλμησαν να με αρπάξουν από τα χέρια των Αγγέλων και να με ρίψουν στον άχαρον Άδην. Οι δε Άγγελοι αντίλεγαν σ' αυτούς, ότι είχα εξομολογηθή και παραίτησα από πολύν καιρόν αυτά. Και λέγοντας ψέματα οι δαίμονες έλεγαν ότι δεν τα εξομολογήθηκα ούτε κανόνα έλαβα από πνευματικόν, και οι Άγγελοι αναχώρησαν, τρίζοντας οι ακάθαρτοι δαίμονες τα δόντια τους.Και προχωρώντας μου λένε οι Άγγελοι ότι πολύ λίγοι περνούν από αυτό το τελώνιο. Οι περισσότεροι άνθρωποι που έρχονται μέχρι εδώ πέφτουν στον σκοτεινόν και άχαρον Άδην.

23ον. Τελώνιον της ασπλαχνίας.

Και ανεβαίνοντας λίγο φθάσαμεν στο τελώνιο της ασπλαχνίας, το οποίο εξετάζη τους σκληρόκαρδους και ανελεήμονες και εξετάζοντας με οι δαίμονες και χωρίς να με βρουν άσπλαχνη διότι ελεούσα τους φτωχούς, και καταντροπιασθέντες οι δαίμονες, αναχωρήσαμεν απ' αυτούς.Η πύλη του Ουρανού.Και ανεβαίνοντας χαρούμενοι φθάσαμεν στην πύλη του Ουρανού, η οποία ακτινοβολούσε και έλαμπε σαν καθαρό χρυσάφι και είχεν υπερθαύμαστην ωραιότητα, που δεν μπορεί γλώσσα ανθρώπου να την διηγηθή.

Ο θυρωρός, ήταν ενας αστραπόμορφος νέος με χρυσά μαλιά και μας δέχθηκε χαρούμενος δοξάζωντας τον Θεόν διότι περάσαμε τα εναέρια τελώνια των δαιμόνων.Και περνώντας την πύλη του ουρανού είδαμεν πλήθος αστραπόμορφων νέων οι οποίοι ακτινοβολούσαν σαν τον ήλιο και χαίρονταν όλοι και ευφραίνονταν, για την σωτηρία μου· εμείς πορευθήκαμεν με αγαλλίαση και χαράν ανεκλάλητον για προσκύνησιν του αστραπόμορφου θρόνου του Θεού, και Σωτήρα Ημών Ιησού Χριστού. Και είδαμεν σύννεφα όχι σαν τα συνηθισμένα τα οποία παραμέριζαν για να περάσουμεν. Και είδαμεν άλλο σύννεφο λευκό και χρυσόμορφο από το οποίο εξέρχονταν αστραπές και παραμέρισε κι αυτό όπως τα άλλα και περνόντας αισθανθήκαμεν γλυκύτατην ευωδία από τον θρόνο του αοράτου Θεού. Και είδαμεν στο άμεσον ύψος αστραποβόλο τον θρόνο του Παντάνακτος Θεού. Εκεί είναι η χαρά των δικαίων και η Αιώνια αγαλλίαση. Κ' είδαμεν εκεί πλήθος άπειρον αστραπόμορφων νέων, που φορούσαν πολύτιμα φορέματα με χρυσές ζώνες.Φθάσαμεν απέναντι του θρόνου του Θεού, και οι Άγγελοι που με κρατούσαν άρχισαν να ψάλλουν και κλίνοντας τα γόνατα προσκυνήσαμεν τρείς φορές την Παναγίαν Τριάδα, και μαζύ με ημάς όλο το πλήθος των Αγίων Αγγέλων που ήταν γύρω του θρόνου του Θεού. Κ' ευθέως ακούστηκε φωνή γλυκύτατη και έλεγεν στους Αγγέλους οδηγήστε την ψυχήν αυτήν πρώτα στον Παράδεισον και έπειτα στα καταχθόνια του άδου καθώς κάνεται σε όλες τις ψυχές. Κ' έπειτα αναπαύσετε την στην κατοικία του δούλου μου Βασίλειου που με παρακάλεσεν.Και συνοδεύοντας με οι Άγγελοι με έφεραν στον Παράδεισον όπου είδα τις κατοικίες των δικαίων όπου έλαμπαν σαν ακτίνες του ήλιου των οποίων η κατοικία εκάστου διέφερεν κάθε ενός ανάλογα των έργων του. Εκεί είδαμεν τον κόλπον του Αβραάμ όπου αναπαύονται τα τέκνα των ορθόδοξων χριστιανών όσα έζησαν στον κόσμο αναμάρτητα. Εκεί αναπαύονται οι ψυχές των 12 Πατριαρχών και όλων των Αγίων και φαίνονταν σαν να ήταν με σώματα, αλλά χέριν ανθρώπου δεν μπορεί να τους πιάση.Όταν επισκεφθήκαμεν όλες τις κατοικίες των Αγίων οι Άγγελοι με έφεραν στις φοβερές κολάσεις του Άδη όπου κατοικούν οι αμαρτωλοί· και είδα τις σκοτεινές φυλακές όπου είναι κλεισμένες οι ψυχές των αμαρτωλών ως η άμμος της θάλασσας και σκεπάζονταν από την μαύρην ομίχλη του θανάτου· και εκεί ακούεται τέκνον μου Γρηγόριε το ουαί και αλλοίμονο και τους κατατρώγει ασταμάτητα ο μολυσμός και η βρώμα.Αφού γυρίσαμεν όλες τις κολάσεις των αμαρτωλών, ο ένας Άγγελος μου λέγει."Θεοδώρα ξέρεις ότι σήμερα ο πνευματικός σου πατέρας Βασίλειος κάμνει το τεσσαρακοστόν σου μνημόσυνο στην γη;"Και λέγοντας αυτό ο άγγελος με άφησαν να εμφανισθώ στην πανευφρόσυνη κατοικία του Παραδείσου, όπου εδώ βρίσκονται και άλλες ψυχές των πνευματικών τέκνων του πατρός μας Βασιλείου. Εκεί βρισκόταν ωραιότατο τραπέζι ακτινοβολόντας δια των πολύτιμων λίθων που ήταν στολισμένη, και γεμάτη με διάφορα ωραιότατα οπωρικά που έτρωγαν άνθρωποι άϋλοι χωρίς παχιές σάρκες και έλαμπαν σαν ακτίνες του ήλιου τα πρόσωπα τους. Εκεί δεν διακρίνονταν οι άνδρες από τις γυναίκες. Ωραιότατοι νέοι τους κερνούσαν με ροδοκόκκινο ποτό και όσοι έπιναν χόρταναν από την γλυκύτητα του Αγίου Πνεύματος. Τότε ο Άγιος Βασίλειος διέταξε την Θεοδώρα να με οδηγήση να ιδώ το ωραιότατο περιβόλι της κατοικίας του.

Και οδηγώντας με η Θεοδώρα φθάσαμεν στο περιβόλι του οποίου η πόρτα και τα ψηλά τείχη ήσαν χρυσαφένια, το οποίον ήταν γεμάτο από ποικιλόμορφα δέντρα φορτωμένα από ευγευστάτους και ωραιοτάτους καρπούς άφθαρτους και αθάνατους· και βλέποντας αυτά εγώ έμεινα εκστατικός, η δε Θεοδώρα είπε:"Αυτά όλα που βλέπεις τα εχάρισεν ο Πανάγαθος Θεός του πατέρα μας Βασιλείου, για τους κόπους του και την αρετή του, για να ευφραίνεται και να αναπαύεται με όλα τα σωσμένα πνευματικά του τέκνα.

Φρόντισε και συ τέκνον μου Γρηγόριε, έως ότου βρίσκεσαι στον προσωρινόν κόσμο, να κάμης τις εντολές του Θεού, για να έλθης και συ εδώ μέχρι την Δευτέρα Παρουσία, οπότε ο Θεός έχει μεγαλύτερα από αυτά ετοιμασμένα γι' αυτούς που Τον Αγαπούν."Εγώ ψηλαφίζοντας τον εαυτό μου εάν ήμουν με το σώμα, μου φάνηκε σαν να έπιανα ακτίνες του ήλιου, και τότε ήλθα στον εαυτό μου ελευθερωθείς από τα φοβερά και εξαίσια εκείνα πράγματα. Και συλλογιζόμενος όλα αυτά έλεγα· άραγε από τον διάβολο τα είδα όλα αυτά; Και σηκώθηκα επορεύθηκα να συναντήσω τον άγιον Γέροντα μου, και βρίσκωντας τον έβαλα μετάνοια και πήρα την ευλογία του, και μου λέει· άραγε ξέρεις τέκνον μου Γρηγόριε, ότι αυτήν τη νύκτα είμασταν μαζί στα ουράνια και αιώνια σκηνώματα εκεί που βρίσκεται η Θεοδώρα και την είδες και μιλήσατε μαζί κατά την επιθυμία σου, και πήγατε μαζί στο ωραιότατο περιβόλι και είδες τα πανεύοσμα εκείνα άνθη και τους αθάνατους εκείνους καρπούς και είδες τα ολόχρυσα εκείνα παλάτια αυτήν τη νύκτα, μην νομίσεις τέκνον μου ότι όλα αυτά είναι όνειρο.Εγώ ακούγοντας αυτά από το στόμα του άγιου Γέροντα και επιγείου αγγέλου λιποθύμησα και έμεινα άφωνος γνωρίζοντας όλα αυτά ότι έγιναν στ΄ αλήθεια.Έπειτα όταν συνήλθα μου λέγει ο Άγιος:"Και συ τέκνον μου Γρηγόριε φρόντισε να διέλθης τη ζωή σου με αγαθοεργίες κατά τις εντολές του Χριστού και μετά τον θάνατο σου θα σε δεχθώ στις αιωνίους κατοικίες, τις οποίες μου εδώρησεν ο Κύριος δια την πολλήν του αγαθότητα. Διότι εγώ θα φύγω σε λίγο από τον μάταιο αυτόν κόσμο, και συ υστερότερα και θα σε περιμένω εκεί στα αιώνα, διότι καθώς ο Κύριος μου αποκάλυψε θα διέλθης την ζωή σου θεάρεστα. Πρόσεξε τέκνον μου μη φανερώσης σε κανέναν όσα είδες και άκουσες εν όσω ζω. Μετά από τον θάνατο μου γράψε τα αυτά για ωφέλεια των Χριστιανών που θα τα διαβάσουν."Έως εδώ αδελφοί χριστιανοί είναι η διήγηση του θανάτου της Θεοδώρας την οποίαν έγραψεν ο σοφός Γρηγόριος. Επίσης έγραψεν πως μέλλεται να γίνη η φοβερά κρίσις την ημέρα εκείνης της Δευτέρας! Παρουσίας του Αδεκάστου Κριτού περί της οποίας αποκαλύφθηκεν στον άγιον γέροντα Βασίλειον, και το οποίον βρίσκεται πιο κάτω σε αυτό το κείμενο γραμμένο.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: http://www.psathades.gr/bibliothiki/Paterikon/PeriExodouPsyxis.htm


ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ

ΑΓΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΠΡΟΒΟΥ, ΤΑΡΑΧΟΥ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΥ


Πρωτ. π. Γεωργίου Παπαβαρνάβα



Οι άγιοι Πρόβος, Τάραχος και Ανδρόνικος έζησαν και μαρτύρησαν την περίοδο της βασιλείας του Διοκλητιανού, ο οποίος υπήρξε ένας από τους σκληρότερους διώκτες της Εκκλησίας. Κατάγονταν από διαφορετικά μέρη. Ο Πρόβος από την Παμφυλία, ο Ανδρόνικος από την Έφεσο και ο Τάραχος από την Ιλλυρία. Ο ιερός Συναξαριστής σημειώνει ότι συνελήφθησαν την περίοδο που βρίσκονταν μαζί στην έρημο. Ήσαν ομόψυχοι και συνοδοιπόροι στην ζωή και τον θάνατο η καλύτερα στην γη και στον ουρανό, αφού ο θάνατος με την Ανάσταση του Χριστού πατήθηκε και καταργήθηκε, αλλά και γιατί η ψυχή είναι κατά χάριν αθάνατη και η ζωή δεν διακόπτεται από την πρόσκαιρη λύση του δεσμού ψυχής και σώματος. «Ουκ εστιν ουν, Κύριε, τοις δούλοις σου θάνατος, εκδημούντων ημών από του σώματος και προς σε τον Θεόν ενδημούντων, αλλά μετάστασις από των λυπηροτέρων επί τα χρηστότερα και θυμηδέστερα, και ανάπαυσις και χαρά» (Ευχή Γονυκλυσίας, Εσπερινού Αγίου Πνεύματος).


Οι τρεις μάρτυρες συνελήφθησαν και βασανίσθηκαν σκληρά. Του αγίου Ταράχου του έγδαραν το κεφάλι και τους άλλους δύο τους τύφλωσαν. Επειδή όμως εξακολουθούσαν να μένουν σταθεροί και ακλόνητοι στην πίστη τους, τους απεκεφάλισαν.


Ο ιερός υμνογράφος περιγράφει τον βίο και τους πνευματικούς αγώνες των αγίων μαρτύρων ως εξής: «Ισχύν την άμαχον περιζωσάμενοι, κατεπαλαίσατε εχθρών τας φάλαγγας και εδοξάσατε Χριστόν, αθλήσεως τοις αγώσι. Πρόβε παναοίδιμε, ο προβάς προς τα κρείττονα, ένδοξε Ανδρόνικε, Εκκλησίας εκνίκημα και Τάραχε πιστών η γαλήνη• ο τρισαυγής μαρτύρων δήμος» (Απολυτίκιο).


Στην συνέχεια, θα επιχειρήσουμε να σχολιάσουμε με συντομία τις δύο ενότητες του θαυμάσιου αυτού ύμνου.Πρώτον. «Ισχύν την άμαχον περιζωσάμενοι, κατεπαλαίσατε εχθρών τας φάλαγγας και εδοξάσατε Χριστόν, αθλήσεως τοις αγώσι».Οι άγιοι μάρτυρες, οπλισμένοι με την άκτιστη θεία Χάρη, «την άμαχον ισχύν», πάλαιψαν με τον διάβολο, τον εχθρόν της ανθρωπίνης σωτηρίας, με τα πάθη τους, τα οποία με την Χάρη του Θεού μεταμόρφωσαν, αλλά και με τον κόσμο, δηλαδή το κοσμικό φρόνημα, που αντιστρατεύεται το θέλημα του Θεού, και ενίκησαν. Με τους συνανθρώπους τους δεν αντιπαρατέθηκαν, επειδή οι άγιοι δεν θεωρούν εχθρό τους κανέναν άνθρωπο, όσο αμαρτωλός και αν είναι, αλλά αγαπούν τους πάντες ως εικόνες του Χριστού. Όπως ακριβώς κανείς δεν μπορεί να μισήση τον άρρωστο και να αντιπαρατεθή μαζί του, αλλά καταπολεμά την ασθένειά του με όσα μέσα διαθέτει, και αυτό το κάνει από αγάπη προς τον ασθενή, για να τον θεραπεύση.
Με τον τρόπο που έζησαν και πολιτεύθηκαν κατά την διάρκεια του επιγείου βίου τους έγιναν αιτία να δοξάζεται το όνομα του Τριαδικού Θεού στους αιώνες, αλλά και αιτία να βρουν τον δρόμο της σωτηρίας και πολλοί άλλοι άνθρωποι.


Δεύτερον. «Πρόβε παναοίδιμε, ο προβάς προς τα κρείττονα, ένδοξε Ανδρόνικε, Εκκλησίας εκνίκημα, Τάραχε πιστών η γαλήνη».Ο άγιος Πρόβος επαινείται γιατί προτίμησε τα κρείττονα, δηλαδή τα πνευματικά και ουράνια πράγματα από τα επίγεια και υλικά, ο άγιος Ανδρόνικος ονομάζεται νίκη της Εκκλησίας και ο άγιος Τάραχος αποκαλείται γαλήνη των πιστών, παρά το ότι το όνομά του παραπέμπει στην ταραχή, που είναι το αντίθετο της γαλήνης.Το όνομα, πολλές φορές, φανερώνει αυτό που είναι ο άνθρωπος στην πραγματικότητα, ενώ σε άλλες περιπτώσεις υποδηλώνει το εντελώς αντίθετο, όπως στην περίπτωση του αγίου Ταράχου. Όπως υπάρχουν και περιπτώσεις κατά τις οποίες βλέπει κανείς ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ του είναι και του φαίνεσθαι, ενώ σε άλλες περιπτώσεις διαπιστώνει κανείς το αντίθετο. Και δεν είναι λίγες οι φορές που συμβαίνει αυτό, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο, ιδιαίτερα στην πνευματική ζωή, να διαθέτη κανείς την ικανότητα να εισδύη στο βάθος των πραγμάτων και να μπορή να εξιχνιάζη τα μη φαινόμενα, επειδή τα φαινόμενα συνήθως απατούν.
Οι άγιοι, πολλές φορές, για να κρύψουν τα πνευματικά τους χαρίσματα παρουσιάζουν εξωτερικά μια άλλη εικόνα, από αυτό που είναι στην πραγματικότητα, για να μη τους επαινούν οι άνθρωποι, επειδή γνωρίζουν από την πνευματική τους πείρα ότι δεν ωφελείται κανείς πνευματικά από τους επαίνους των ανθρώπων. Αντίθετα, μάλιστα είναι δυνατόν να ζημιωθή, ιδιαίτερα όταν δεν ευρίσκεται σε ώριμη πνευματική ηλικία. Βέβαια, υπάρχουν και περιπτώσεις κατά τις οποίες ωφελεί ο έπαινος. Ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος μας λέγει ότι «άλλον ωφέλησεν η επίπληξις και άλλον ωφέλησεν ο έπαινος», αφού είναι διαφορετική η ψυχοσύνθεση του κάθε ανθρώπου, καθώς επίσης και διαφορετικά τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει όμως να τον επιζητή κανείς.


Το ζητούμενο στην ζωή του κάθε ανθρώπου είναι η σωτηρία και αυτό κατορθώνεται με την εν Χριστώ ζωή. Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του σκοπού αυτού διαδραματίζει η εσωτερική γαλήνη, για να μπορή κανείς να βλέπη τα πράγματα καθαρά και να αποφεύγονται σοβαρά λάθη. Αλλά αυτή η γαλήνη συχνά χάνεται εξ αιτίας των ποικίλων πειρασμών και των θλιβερών γεγονότων της ανθρώπινης ζωής. Και γι’ αυτό χρειάζεται διαρκής νήψη, αδιάκοπος πνευματικός αγώνας, καθώς και καθοδήγηση από έμπειρο διδάσκαλο της πνευματικής ζωής, για να μπορή κανείς να παραμένη γαλήνιος και ατάραχος στις μπόρες και τις φουρτούνες.


Οι Άγιοι και κυρίως η Θεοτόκος, είναι «των πιστών η γαλήνη» και το στήριγμα, αρκεί να καταφεύγη κανείς σε αυτούς και να ζητά την προστασία και τις πρεσβείες τους. Για να μπορή όμως να επικοινωνή μαζί τους άνετα και φιλικά, πρέπει να αποκτήση πνευματικές κεραίες, να «εκπέμπη» στο ίδιο μήκος κύματος με αυτούς, δηλαδή να εναρμονίση την ζωή του με τον τρόπο ζωής των Αγίων.


Είθε οι άγιοι μάρτυρες να μας εμπνέουν και ενιχύουν στην ζωή μας, για να μπορούμε να αποδιώχνουμε την ταραχή των πειρασμών και να διαφυλάττουμε την εσωτερική ηρεμία και γαλήνη.


ΕΒΡΑΙΟΙ-ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΝΑΣ ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ

Εβραίοι-Τούρκοι ένας έρωτας μεγάλος,πολύ μεγάλος.....

http://www.youtube.com/watch?v=KRQSZA-_bo8

ΤΙ ΟΝΟΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ;ΨΗΦΙΣΤΕ ΣΤΟ ''ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ''!

Τι όνομα τελικά να δώσουμε στα Σκόπια; - Βοηθήστε να τους δώσουμε μία ευκαιρία να γλυτώσουν τα ψυχολογικά προβλήματα





Η ψηφοφορία που θα συσφίξει τις σχέσεις μαςΜετά και την τελευταία άρνηση του Γκρούεφσκι στο «πακέτο ιδεών» Νίμιτς, αποφάσισα από το ιστολόγιό μου να προχωρήσουμε σε μία φιλότιμη προσπάθεια και να διεξάγουμε μία ψηφοφορία προκειμένου να βγάλουμε τους Σκοπιανούς από το πρόβλημα το οποίο ζούνε. Φυσικά, η αναφορά στην λέξη Μακεδονία αποκλείσθηκε (από τους προκριματικούς) κι έτσι, όλοι εμείς καλούμαστε να δώσουμε όνομα στο νέο κρατίδιο, για να συστήνεται στους φίλους του…



Η ψηφοφορία έχει ξεκινήσει ήδη στο ιστολόγιο (αναζητήστε την είναι πολύ σημαντική) και καλούνται όλοι οι Έλληνες να καταθέσουν την άποψή τους…Εάν είναι δυνατόν, παρακαλείται τόσο ο κ. Νίμιτς, όσο και όλο το επιτελείο των διπλωματών και των πολιτικών, αμφοτέρων των πλευρών, να συμμετέχουν στην ψηφοφορία, προκειμένου να μας βοηθήσουν με την εμπειρία τους, αλλά και να επισημοποιηθεί το τελικό αποτέλεσμα.



Οι συμμετοχές – προτάσεις



Doraland: (Ντόραλαντ) Το όνομα αυτό μπορεί κάλλιστα να δοθεί μετά από τις άοκνες προσπάθειες συγκεκριμένου πολιτικού ατόμου, ώστε να μπορούν μέχρι και σήμερα να διεκδικούν ένα όνομα. Επειδή δεν θα τους «καθήσει» με τίποτε κάποιο όνομα που θα περιέχει έστω και τη ρίζα της λέξης «Μακεδονία», τιμής ένεκεν, μπορούν κάλλιστα να ονομάσουν το κρατίδιό τους με το συγκεκριμένο όνομα, αποδίδοντας έναν ελάχιστο φόρο τιμής προς την ευεργεσία που τους έγινε.



Vetonia: (Βετονία) Μετά από το πρώτο βέτο του Καραμανλή, θεωρείται απολύτως βέβαιο πως θα υπάρξει και δεύτερο και τρίτο και τέταρτο (αν συνεχίσει να είναι πρωθυπουργός ο Κωστάκης), μέχρις εξαντλήσεως. Τα βέτο θα γίνουν πλέον τόσο συχνά, που θα ξεπεράσουν σε συχνότητα ακόμη και τις βροχοπτώσεις στην συγκεκριμένη ευρύτερη περιοχή της Vardarska. Δικαιωματικά, το συγκεκριμένο όνομα κέρδισε μία θέση στην τελική επιλογή.



Gafaland: (Γκάφαλαντ) Αν και πολύ δύσκολα μπορεί κανείς να κατηγορήσει για «γκάφες» την τακτική των Σκοπιανών σχετικά με την ονομασία, το συγκεκριμένο όνομα αποδίδεται χάριν των τελευταίων δραστηριοτήτων που ανέπτυξαν (πρόσκληση απογόνων του Μ. Αλεξάνδρου από τα βάθη της Ασίας και άλλα φαιδρά), αλλά και της συνεχιζόμενης αδιαλλαξίας τους ακόμη και την στιγμή που τους προσφέρθηκε ακριβώς αυτό που ζητούσαν, αλλά παρασυρόμενοι από την αδιαλλαξία (που τους έγινε συνήθεια) αρνήθηκαν!!!



Rubishtan: (Ράμπισταν) Οι φήμες περί της μετατροπής του κρατιδίου σε «χωματερή» ακατάλληλων υλικών (πυρηνικών, τοξικών και άλλων) της Ευρώπης και όχι μόνον, δίνουν το σαφέστατο όνομα. Άγνωστο είναι τι θα συμβεί στην περίπτωση που θα εισέλθουν στην Ε.Ε. με το όνομα αυτό. Αλλά γίνεται να τους «βάλουν» όταν τους θέλουν ως σκουπιδότοπο; Απορία ψάλτου βυγξ…!!!



Synaland: (Συναλάντ) Οι φιλότιμες προσπάθειες οργανώσεων συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος, να βοηθήσουν το δυνατόν περισσότερο, τους «καημένους» κατοίκους των Σκοπίων, έτσι ώστε να αποκτήσουν το όνομα της Μακεδονίας, είναι γνωστές σε όλους. Άλλος ένας φόρος τιμής, που καλούνται να αποδώσουν οι Σκοπιανοί, που τους φέρνει όμως σε δύσκολη θέση απέναντι σε άλλη συμμετοχή.



Proskinistan: (Προσκυνιστάν) Η προσκυνηματική πολιτική που ακολούθησαν όλοι οι πολιτικοί ηγέτες, αλλά και οι κάτοικοι των Σκοπίων, απέναντι σε χώρες που επιθυμούν την «διευκόλυνσή» τους και την ανάπτυξη αλλά και την υλοποίηση των σχεδίων τους στην συγκεκριμένη γεωγραφική τοποθεσία, είναι ένας σημαντικός λόγος για την συγκεκριμένη ονομαδοσία. Οι θέσεις και στάσεις που επελέγησαν από τους Σκοπιανούς ήταν άκρως προκλητικές και κόλαζαν ακόμη και τους αγνότερους!!!



Η συμμετοχή σας στην ψηφοφορία θα βοηθήσει πραγματικά τους βόρειους γείτονές μας να αποφύγουν τα ψυχολογικά προβλήματα και να κυκλοφορούν πλέον υπερήφανοι, έχοντας μία ταυτότητα και ένα όνομα για να συστήνονται…Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας και το φιλανθρωπικό σας πνεύμα.
Κωνσταντίνος


ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

''TOY IΩΑΝΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΕΝΑ




Σήμερα στην Α1 δημοσιεύθηκαν μερικές νέες γραμματείες του κόμματος.




Στην Γραμματεία ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ συμμετέχει και ο κ. Παναγιώτης Θεοδωρακίδης.Νιώθω την ηθική ανάγκη να σας υπενθυμίσω συνέντευξή του στην Ελευθεροτυπία αμέσως μετά τις εθνικές εκλογές του 2007................




Π. ΘΕΟΔΩΡΑΚΙΔΗΣ: «Δεν έχω θέση στο ΛΑΟΣ»


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στη ΜΑΡΙΝΑ ΜΑΝΗ




Συνεργάσθηκε με το ΛΑΟΣ ως υποψήφιος για τη νομαρχία Πειραιά και τέθηκε «επικεφαλής εκλογικού αγώνα» για την αναμέτρηση της 16ης Σεπτεμβρίου. Τον διέψευσαν, όπως λέει, η ιδεολογική ταυτότητα της νεοσύστατης κοινοβουλευτικής ομάδας και οι θετικές αναφορές του Γ. Καρατζαφέρη σε πρακτικές της χούντας και του Μεταξά. Ο απόστρατος αξιωματικός Π. Θεοδωρακίδης ανακοινώνει μέσω της «Κ.Ε.» την αποχώρησή του από το ΛΑΟΣ και εξηγεί το γιατί.*




Ταυτισθήκατε με την εικόνα του ΛΑΟΣ τον τελευταίο χρόνο. Γιατί, όμως, εξαφανισθήκατε μετεκλογικά;


- Πρόκειται για συνειδητή πολιτική αποχή από το συγκεκριμένο κόμμα όπως αυτό διαμορφώθηκε μετεκλογικά. Είναι πια αποτυπωμένη στην πλειοψηφία της κοινοβουλευτικής εκπροσώπησής του η επικράτηση όσων έχουν τα ίδια πιστεύω και χαρακτηρίζονται από ιδεολογική ταύτιση. Καθόλου τυχαία, αφού και προεκλογικά συνεργάστηκαν με επιτυχία. Ξεκίνησα τη συνεργασία μου αρχικά στην αυτοδιοίκηση, όπου η πολυσυλλεκτικότητα υπερβαίνει τα κομματικά στεγανά. Τη συνέχισα, όπως έγινε και με άλλα στελέχη από διαφόρους πολιτικούς χώρους, στοχεύοντας στη μετεκλογική επικράτηση καθαρών δημοκρατικών και προοδευτικών φωνών οι οποίες θα καθιστούσαν το ΛΑΟΣ μια αξιόπιστη πολιτική δύναμη με αποφασιστικό ρόλο στα πολιτικά δρώμενα της χώρας προς όφελος των πολιτών. Η κατεύθυνση αυτή, ωστόσο, δεν ευοδώθηκε.*




Στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΛΑΟΣ κυριαρχούν ακραία δεξιοί βουλευτές, ενώ ο Γ. Καρατζαφέρης, μιλώντας στη Βουλή, αναφέρθηκε θετικά σε πρακτικές της χούντας και του Μεταξά. Γι' αυτήν την εικόνα συνεργασθήκατε;


- Οταν η κύρια ιδεολογική συνιστώσα του ΛΑΟΣ -και αυτή θα καταδειχθεί επαρκώς και στο μέλλον- είναι των βουλευτών με τη συγκεκριμένη ιδεολογία, τότε και ο πρόεδρός του θα επικαλείται αντίστοιχα παραδείγματα. Επειδή, όμως, είναι επίκαιρη η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου, υπενθυμίζω ότι ο λαός υπερέβη τη μεταξική συνταγή και αντιστάθηκε στο φασισμό. Κάθε άλλη, λοιπόν, ευκαιριακή και αποσπασματική υιοθέτηση αρχών και θέσεων, ακόμα και πράξεων όπως η υπερψήφιση του προτεινομένου από την Ν.Δ. προέδρου της Βουλής, δεν μπορεί να προσδώσει κανένα άλλο σταθερό και καθαρό ιδεολογικό στίγμα σε αυτό το κόμμα που βλέπουμε σήμερα.Η μετεκλογική εικόνα του κόμματος αυτού δεν με εκφράζει σε καμία περίπτωση. Εγώ αγωνίζομαι για την επικράτηση ανθρωποκεντρικών αξιών που ενώνουν και όχι ακραίων και δογματικών αντιλήψεων που δηλητηριάζουν τις ανθρώπινες ψυχές και διαλύουν κάθε έννοια κοινωνικής συνείδησης. Αυτής που ο Μακρυγιάννης, κι όχι ο Μεταξάς, εμφατικά προέβαλε ως ανάγκη κατανόησης του «εμείς» αντί του «εγώ». Η εξάλειψη της οικονομικής και κοινωνικής παθογένειας του νεοφιλελευθερισμού δεν γίνεται με προσκόλληση σε ιδεοληψίες του παρελθόντος, μισαλλοδοξίες και ρατσιστικές πρακτικές. Απαντήσεις στα μεγάλα λαϊκά αιτήματα δεν είναι δυνατόν να δοθούν με δημαγωγικό λόγο κομμάτων προσωποπαγούς εξουσίας. Επιδίωξή μου είναι να συμβάλω στην ανάπτυξη μιας δίκαιης κοινωνίας με δίκαιους και ξεκάθαρους κανόνες, που πλαταίνουν τη δημοκρατία και την κοινωνική μέριμνα σε μια αξιοπρεπή πατρίδα. Για τέτοιους αγώνες και επιδιώξεις, θέση για μένα στο συγκεκριμένο μετεκλογικό ΛΑΟΣ δεν υπάρχει.


* Ως απόστρατος αξιωματικός πώς είδατε την κοινοβουλευτική εκπροσώπηση του ΛΑΟΣ από «σαραντάρη» βουλευτή που δεν πήγε στον στρατό;


- Αυτό που με ενοχλεί ως ενεργό πολίτη είναι ότι όσοι ψήφισαν το ΛΑΟΣ προεκλογικά δεν γνώριζαν ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος δεν είχε εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις. Η συγκάλυψη ενός τόσου σοβαρού γεγονότος, που θα έπρεπε να είναι γνωστό στην ηγεσία του κόμματος, ένεκα της μακροχρόνιας συνεργασίας με αυτό το άτομο, είναι αδικαιολόγητη. Οποιαδήποτε επίκληση δικαιολογιών δεν «περιποιεί τιμή» στον πολιτικό χώρο που επενδύει και πολιτικά στην ηθική και νομική υποχρέωση της στράτευσης. Εξάλλου η πολιτική ασκείται διά του παραδείγματος, προκειμένου να έχει και παιδευτικό χαρακτήρα.


Θα παραμείνετε στο ΛΑΟΣ;


- Η επιστολή παραίτησής μου βρίσκεται από χθες στο γραφείο του προέδρου του κόμματος. Εξάλλου, φαίνεται ότι έχει χαθεί και το συναίσθημα, που μαζί με την ηθική είναι απαραίτητα στοιχεία για να υπάρχει συμπόρευση. Εξέλιπε, πλέον, κάθε λόγος, λοιπόν.




ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 21/10/2007




Στην πολιτική πρέπει να υπάρχει ΜΝΗΜΗ, ειδικά όταν πρόκειται για θέματα ΗΘΟΥΣ και ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.


Ενημερωτικά στην ίδια εννεαμελή γραμματεία είναι και ο βουλευτής Κ. Αιβαλιώτης. Σήμερα ο ΛΑ.Ο.Σ. είναι η μόνη ΕΛΠΙΔΑ, και πρέπει να υπάρχει ΣΥΝΕΠΕΙΑ στον αγώνα μας, διότι στην πολιτική δεν μπαίνουμε για να βγούμε βουλευτές, αλλά για να υπερασπιστούμε την ΠΑΤΡΙΔΑ, η οποία δεν είναι για την τσέπη μας, αλλά για να κυριεύει την καρδιά μας.Ιωάννης Χρ. Γιαννάκενας.




ΣΧΟΛΙΟ: ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΕΝΑ,Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΕΙ ΤΟ ΛΑΟΣ.ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΒΑΛΛΕΙ''




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Η Δημοτική Επιτροπή Κυψέλης (6ο Δημοτικό Διαμέρισμα δήμου Αθηναίων) του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού ενημερώνει τα μέλη και τους φίλους του ΛΑ.Ο.Σ. ότι τα εγκαίνια των νεοσύστατων γραφείων θα γίνουν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου στις 7 μ.μ. Τα γραφεία βρίσκονται επί της οδού Μεγίστης 15 και Λέλλας Καραγιάννη στον 2ο όροφο (πλησίον οδού Φωκίωνος Νέγρη). Τηλ. 210-8647633, κινητό 6932-265412. Στα εγκαίνια των γραφείων θα παραστούν βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ., στελέχη της Κεντρικής Διοικήσεως, εκπρόσωποι φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης, του συνδικαλισμού κ.α. Τα γραφεία της Δ.Ε. ήδη λειτουργούν κάθε απόγευμα και αναπτύσσουν δραστηριότητα.


ΠΗΓΗ:ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου στις 8 μ.μ. θα γίνει παρουσίαση του περιοδικού Patria στα γραφεία της ΝΕ.Ο.Σ Β’ Πειραιώς (Εφέσου 41, Νίκαια, πλατεία Αγίου Νικολάου). Συντελεστές και αρθρογράφοι του θα μιλήσουν για αυτή την νέα εκδοτική προσπάθεια και θα αναπτυχθούν οι σκοποί και οι μελλοντικοί στόχοι του εντύπου. Θα μιλήσουν ο βουλευτής Α’ Αθηνών του ΛΑ.Ο.Σ. Θάνος Πλεύρης, ο πρόεδρος της ΝΕ.Ο.Σ. Γιάννης Παναγιωτακόπουλος και ο εκδότης του περιοδικού Δημήτρης Παπαγεωργίου. Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 6982-945699 και 210-3641149.


ΠΗΓΗ:ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ