Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ...

Μητροπολίτης ζητεί την καθαίρεση του Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου!

ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ

"Η ταπείνωση(!) των Ελλήνων Επισκόπων δεν έχει το όμοιό της σε ολόκληρο τον ορθόδοξο κόσμο. Το συμπέρασμα αυτό βγαίνει από την καταγγελία του Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ, ο οποίος κατήγγειλε τις αιρετικές θέσεις και ενέργειες του γνωστού πανελληνίως Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμουγια τις άδικες και ατέλειωτες διώξεις του εναντίον μοναζουσών (χθές μας πληροφόρησαν ότι διέταξε αναρμοδίως και αναιτίως την έξωση μοναχής 75 ετών από τον τόπο της μετανοίας της). Και από πότε άρχισε να ψέλνει αυτά τα αιρετικά φαλτσοτράγουδα ο κ. Χρυσόστομος; Εδώ και ενάμιση με δύο χρόνια. Και ο Κυθήρων τα είδε καταγγελλόμενα πριν οκτώ μήνες. Και αφού επρόκειτο περί αιρέσεων, γιατί δεν τα κατάγγειλε αμέσως;

Εδώ το μεγαλείο και η ταπείνωση των Επισκόπων μας: Διότι εκ ταπεινώσεως, ο ένας περίμενε κάποιον άλλον να μιλήσει, αρχαιότερο και αγιότερο από αυτόν. Περίνεναν π.χ. να μιλήσει ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο Μητροπολίτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος, ο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμος, ο Κονίτσης κ. Ανδρέα, ο Φθιώτιδος κ. Νικόλαος, ή τέλος ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, που ομιλεί κάθε τόσο επί παντός θεολογικού επιστητού, αλλά συνήθως απρόσωπα εκ ταπεινώσεως.


Και αφού κανείς δεν μίλησε, και επειδή «η σιγή σε θέματα πίστεως είναι τρίτο είδος αθεΐας» κατά τον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά, αναλαμβάνων τον κόστος του προπετή και εγωϊστού ανάμεσα σε 80 τόσους άλλους Ιεράρχες, αποφάσισε να μιλήσει και να πεί τα πράγματα με το όνομά τους. Παραθέτω λίγες γραμμές από την πολυσέλιδη καταγγελία του που διαβάσαμε στο διαδίκτυο:

  • «Άναυδος και εμβρόντητος εκ της τοιαύτης πελώριας εκκλησιολογικής εκτροπής του Σεβασμιωτάτου (Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου) εσιώπησα επί 8μηνον προσευχόμενος και αναμένων την επισήμανσιν του δεινού αυτού εκκλησιολογικού ατοπήματος υπό αρχαιοτέρων εμού, …συνεπισκόπων μου, ίνα μη παραμένη επισήμως εκπεφρασμένη η άστοχος και βλάσφημος αύτη… Παγία μου αρχή και τακτική (είναι) …να συμμετέχω επαγρυπνών εις τας Συνεδρίας, ακροώμενος πρωτίστως τους αρχαιοτέρους και εμπειροτέρους μου αγίους Συνέδρους, αλλά και τοποθετούμενος κυρίως επί κανονικών και δογματικών ζητημάτων, όταν μάλιστα έτεροι πρεσβύτεροι εμού κατά την Αρχιερωσύνην και την ηλικίαν δεν λαμβάνουν επ’ αυτών σαφή θεσιν.
    Διά τούτο, μετά πολύμηνον αναμονήν, απεφάσισα να θέσω επισήμως το φλέγον τούτο θέμα, …αφού επισήμως, δημοσία και «γυμνή τη κεφαλή» υπεστηρίχθη υπό του Σεβ. Μεσσηνίας, αλλά και επισήμως κατηγγέλθη υπό Ορθοδόξων πιστών εις την Διαρκή Ιεράν Σύνοδον και συχνώς απασχολεί τον εκκλησιαστικόν τύπον».

Καταλαβαίνω, Σεβασμιώτατε, πόσο θα σας κοστίσει από τους ταπεινούς συναδέλφους σας αυτός ο εγωϊσμός που επιδείξατε. Αυτό είναι το δράμα τους: Θέλουν να μιλήσουν για την πίστη τους, αλλιώς γιατί να είναι Επίσκοποι, αλλά η ταπείνωση τους εμποδίζει. Και ταυτόχρονα ανακαλύπτουν ανάμεσά τους ένα «εγωϊστή» Επίσκοπο.Να περιμένετε, λοιπόν, πως ταπεινά και αθόρυβα θα προσπαθήσουν να σας επαναφέρουν στην ταπείνωση και το επισκοπικό ήθος της σιωπής, αυτό το «τρίτο είδος αθεΐας», όπως το έχει χαρακτηρίσει ο Άγιος Γρηγόριος, γιατί τους χαλάτε την πιάτσα. Δυστυχώς, σ’ αυτούς τους καιρούς ζούμε.


Αλλά, πατέρα Σεραφείμ, μη πτοηθείτε. Αν η Ελλάδα είχε 5-6 «εγωϊστές» Επισκόπους σαν και σας, δεν θα είχε φτάσει και εκκλησιαστικά σε ίδιο βαθμό ανυποληψίας, που έχουν φτάσει οι πολιτικοί μας. Και αν η Ελλάδα είχε 15-20 «εγωϊστές» Επισκόπους σαν και σας, ούτε οι πολιτικοί θα έφταναν την Ελλάδα εκεί που την έφτασαν.

Λεόντιος Διονυσίου

____________________

Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΚΑΙ Ο ΚΑΘΑΙΡΕΤΕΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
________________

Θερμές οι προσευχές μας προς τον Κύριο να φωτίζει τον Αγιο Κυθήρων στον ομολογιακό του αγώνα.
Και τον Οικουμενισμό ελέγχει και για την κανονική τάξη μεριμνά.
Την ευχή σου να έχουμε Δέσποτα!
Μακάρι όλοι οι επίσκοποι να είχαν την παρρησία του Αγίου Κυθήρων και του Αγίου Πειραιώς και να έπαιρναν θέση για όλα τα θέματα που απασχολούν την Εκκλησία.
Οσο για την απάντηση του Μεσσηνίας ήταν αυτή ακριβώς που όλοι ανέμεναν από την πένα του.
Αθεολόγητη, προπετής, κουτσομπολίστικη, γεμάτη ψεύδη, εμπαθής, κακοήθης, μικροπρεπής, ανάξια όχι μόνον επισκόπου αλλά κάθε ανθρώπου που σέβεται στοιχειωδώς τον εαυτό του.

Η ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΗ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
______________
Αλγεινεστάτη εντύπωση κάνει η απαξιωτική αναφορά του Μεσσηνίας όχι μόνον για τον ομολογητή Μητροπολίτη Κυθήρων, που δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το χρέος του προς το Χριστό και την Εκκλησία με κόσμιο τρόπο και χριστιανικό ήθος αλλά και η προπέτεια με την οποία μιλά για τον πολιό και μαρτυρικό Μητροπολίτη Αττικής κ. Νικόδημο, ο οποίος για 36 χρόνια πίνει το ποτήρι του διωγμού και των θλίψεων την ώρα που οι κάθε Σαββάτοι διατηρούν όχι μόνον το θρόνο τους αλλά και εκπροσωπούν την Εκκλησία της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς.

Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
________________
Να το πούμε απλά και σύντομα.
Η ορθόδοξη συνείδηση δεν θα ησυχάσει πριν το όνομα του Μεσσηνίας Χρυσόστομου Σαββάτου προστεθεί στα αναθέματα του Συνοδικού της Ορθοδοξίας.
Ας όψεται ο Χριστόδουλος που κάρφωσε αυτό το φαρμακερό στιλέτο στο στήθος της Εκκλησίας της Ελλάδας πριν πάει να συναντήσει τον Κριτή του. Ως να μην έφταναν οι υπόλοιπες ανομίες του έπρεπε να μας κληροδοτήσει και τον κ. Σαββάτο να πάρει η ευχή!

ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ;
________________________
Αλλά και ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος γιατί τον ανέχεται; Γιατί τον καλύπτει; Γιατί παίζει μαζί του παιγνίδια για να εμπεδώσει την παρανομία;
Γιατί έσπευσε να εκφράσει την υποστήριξή του προς τον αλλοτριοεπίσκοπο κ. Σαββάτο όταν χολωμένος εξεδήλωσε προθυμία να παραιτηθεί από εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος επειδή η ιεραρχία ήθελε να του δώσει κατευθυντήριες γραμμές στο διάλογο με τους Παπικούς;
Γιατί παρέσυρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος την Ιεραρχία να κρατήσει τον Μεσσηνίας κ. Σαββάτο στο νευραλγικό αυτό πόστο; Για να του ανταποδώσει την ευεργεσία που του έκανε στις Αρχιεπισκοπικές εκλογές ή μήπως για επιβεβαιώσει τις φήμες που παρουσιάζουν τον Αρχιεπίσκοπο εφαλτήριο των Οικουμενιστικών σχεδίων του Φαναρίου στην Εκκλησία της Ελλάδος;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΞΕΔΙΩΧΘΗ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ;
_______________
Τι δουλειά έχει ο κ. Σαββάτος να εκπροσωπεί την πίστη μας σε οποιοδήποτε διάλογο αφού πιστεύει ότι η Εκκλησία είναι διηρημένη; Η Ορθοδοξία δεν ταυτίζεται με την Una Sancta. Aνήκει, είπε το βλάσφημο στόμα του, στη Μία Εκκλησία. Λες και η Μία Εκκλησία και η Ορθοδοξία δεν ταυτίζονται!!! Και τι κάνουμε τότε όταν ομολογούμε πίστη στη Μία Εκκλησία στο Σύμβολο της πίστεως; Κοροιδεύουμε το Θεό;
Γιατί δεν άρπαξε από τα μαλλιά την ευκαιρία ο Μακαριότατος και να τον εκδιώξει κλωτσηδόν από την εκπροσώπηση της Εκκλησίας της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς μετά την ασεβέστατη και κακόδοξη αυτή ομολογία στη Σύνοδο της Ιεραρχίας;

ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ Η ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ
_________________
Και αργότερα γιατί σκηνοθέτησε τη «διένεξη» με το Πατριαρχείο με τη βοήθεια του Μεσσηνίας προσποιούμενος ότι χάλασαν οι σχέσεις τους για να επιβάλουν την ανομία στη Μητρόπολη Αττικής;
Και πόσο πολύ, άραγε, χάλασαν οι σχέσεις τους όταν λίγες μέρες μετά που διέρρευσαν τις πληροφορίες στον τύπο για δήθεν διατάραξη των σχέσεων τους ο Μεσσηνίας ήταν προσκεκλημένος σε τσιμπούσι στα Οινόφυτα με το Μακαριότατο;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ;
________________
Ποια λογική υπάρχει ένας επίσκοπος που κάνει δημόσια ομολογία κακοδοξίας στη Σύνοδο της Ιεραρχίας να μην παραπέμπεται αμέσως σε συνοδικό δικαστήριο για να καθαιρεθεί;
Αναμένουμε εναγώνια να δούμε ποια στάση θα τηρήσουν οι υπόλοιποι Ιεράρχες μας.
Αλλά και οι υπόλοιποι ας βοηθήσουμε τη Σύνοδο να πάρει τις ορθές αποφάσεις καταθέτοντας μαζικές μηνύσεις για να εκδηλώσουμε την παλλαική απαίτηση άμεσης καθαίρεσης του αλλοτριοεπίσκοπου της Μεσσηνίας.
Κανείς πια δεν μπορεί να ανέχεται το βδέλυγμα της ερημώσεως να ίσταται εν τόπω Αγίω."

Η "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΔΑΡΗ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ...

ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΕΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΟΣΚΟΠΙΑΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ!

Νέα σενάρια συμφωνίας των εγκάθετων της Νέας Τάξης που εκφράζουν το ελλαδικό πολιτικό σύστημα και των γυφτοσκοπιανών περί "Μακεδονίας του Βαρδάρη" βλέπουν εδώ και λίγες ώρες (από το βράδυ του περασμένου Σαββάτου) το φώς της δημοσιότητας. Τα σενάρια αυτά κατευθύνονται στην Ελλάδα δια μέσου των επισήμων ανταποκριτών κατεστημένων ΜΜΕ, στην Ουάσινγκτον και την Νέα Υόρκη, αλλά εως και τις πρωϊνές ώρες της Δευτέρας δεν έχουν κάνει την εμφάνιση τους στα ΜΜΕ των Σκοπίων.

Ομιλούν για σύγκλιση ελλαδίτικων και σκοπιανών παραγόντων κατόπιν διεθνών πιέσεων και με πρωτοβουλία του Μάθιου Νίμιτς, στην ονομασία "Μακεδονία του Βαρδάρη", τονίζοντας πως η συγκεκριμένη ονομασία πληρεί τους όρους του γεωγραφικού προσδιορισμού που έχει θέσει η Ελλλάδα.

Πέραν του ότι καμιά αναφορά δεν γίνεται για την γλώσσα και την εθνότητα που αποτελούν κομβικά σημεία για λόγους που όλοι όσοι ασχολούμαστε γνωρίζουμε και την αυτονόητη ΑΡΝΗΣΗ της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων στην παραχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας καθ΄οιονδήποτε τρόπο, η ονομασία "Μακεδονία του Βαρδάρη" δεν αποτελεί γεωγραφικό προσδιορισμό, αλλά την απόλυτη προσχώρηση στην Βουλγαροσκοπιανή προπαγάνδα, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί επί έναν σχεδόν αιώνα και που δίδει την δυνατότητα στους καπηλευτές και τους σφαιτεριστές, να συνεχίζουν δικαιωμένοι να ομιλούν για την "Αιγαιακή Μακεδονία" και την "Μακεδονία του Πιρίν", με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το πράττουν από τότε εως σήμερα. Δηλαδή ΑΛΥΤΡΩΤΙΚΑ.

Η προσχώρηση στους όρους που χρησιμοποιεί η Βουλγαροσκοπιανή προπαγάνδα, πέραν της παράδοσης του ονόματος της Μακεδονίας αποτελεί ΠΡΟΔΟΣΙΑ, και ως προδότες πρέπει να αντιμετωπισθούν όλοι όσοι, χωρίς να ερωτηθεί το Ελληνικό Έθνος, επιχειρήσουν τετελεσμένα, αλλά ΚΑΙ ΟΣΟΙ άμεσα ή έμμεσα συνηγορήσουν δια της απραξίας τους...

ΣΤΟΧΟΣ