Πέμπτη, 3 Ιουνίου 2010

ΦΑΡΟΣ ΣΒΗΣΜΕΝΟΣ...


Οι περισσότεροι θα έχουμε ακούσει το όνομα του πατρός Φιλόθεου Φάρου. Είτε απο κάποιες εκπομπές, είτε απο την ενασχόλησή του με τη ψυχολογία κ.λ.π. Κάποιοι ίσως τον έχουν θαυμάσει κιόλας για τις γνώσεις του απο την εκπομπή της Φλέσσα "Στα Άκρα". Τί θα έπρεπε όμως εμείς να ξέρουμε για αυτόν τον άνθρωπο που είναι μάλιστα και ρασοφόρος;

Ο Νίκος ο Μετανοείτε στο προσωπικό του ιστολόγιο έχει αναρτήσει κάποια δημοσιεύματα πολύ δυσάρεστα για το πρόσωπο του κ. Φάρου.

Τα δημοσιεύματα είναι αποκαλυπτικά και αφήνουν έκπληκτο όποιον τα διαβάσει, διότι μέσω αυτών θα καταλάβει την... πολυποίκιλη δράση του κ. Φάρου...



Ιδού λοιπόν:


http://metanoeite.blogspot.com/2009/11/blog-post.html



Και τώρα θα μου πείτε: Γιατί η παράθεση σε αυτά τα δημοσιεύματα; Γιατί τόσο ενδιαφέρον για το Φάρο και τις ιδιαιτερότητές του, όποιες και αν είναι αυτές;. ΔΙΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΑΡΚΕΤΩΝ ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΚΡΙΤΗΣ, ΚΑΙ ΩΣ ΚΑΛΟΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ Π. ΑΝΤΩΝΙΟ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟ!



Προσέξτε! Ο Φάρος που φέρεται να έχει κάνει τα μύρια όσα ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΑΝΤΩΝΙΟ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟ ΨΥΧΟΠΑΘΗ!!! Και ούτε που ντρέπεται ο βλάσφημος, που κατακρίνει έναν ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΤΑΠΕΙΝΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ-ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Ούτε που ντρέπεται ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΑΧΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΩΝ ΛΑΤΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ. ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟΣΕΣ ΨΥΧΕΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ...



ΝΤΡΟΠΗ κ. ΦΑΡΟ. Ντροπή που φέρετε το ράσο σας. Ντροπή διότι ενώ φέρετε ράσο καθυβρίζετε έναν ιερέα που το τίμησε όσο λίγοι.


Διαβάστε το παρακάτω άρθρο που μου εστάλη απο το ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ του ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟΣ και θα καταλάβετε ποιός πραγματικά είναι ο κ. Φάρος...



"Το 1978 που ήλθε ο αείμνηστος Πατριάρχης Δημήτριος στην Αθήνα συνέβη το εξής χαρακτη­ριστικό στιγμιότυπο, το οποίο διηγήθηκε σε συ­νεργάτρια της Π.Ε.Γ., γνωστός μας ιερέας. Βρι­σκόμουνα, είπε ο ιερέας στο ιερό του Μη­τροπολιτικού Ναού Αθηνών. Ο π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος ήλθε στο ιερό να χαιρετήσει τον Πατριάρχη που εκείνη τη στιγμή καθόταν. Όταν έσκυψε να φιλήσει το χέρι του, ο Δημήτριος ση­κώθηκε όρθιος και του είπε: Εγώ να σκύψω να φιλήσω το χέρι Σας. Εγώ μπορεί να μη σώσω καμμία ψυχή, εσείς όμως σώζετε πολλούς.


Θα μπορούσαμε να παραθέσουμε εκατοντάδες τέτοιες δηλώσεις από Πατριάρχες, Μητρο­πολίτες, ιερείς, διακεκριμένους πολίτες διεθνούς ακτινοβολίας από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που ομιλούν για την προσωπικότητα του ακαταπόνητου ποιμένα μακαριστού π. Αντωνίου και το σωτήριο έργο του.



Ο Ρώσσος Καθηγητής Alexander Dvorkin συ­μπυκνώνει χαρακτηριστικά όλους όσους αναφέ­ρονται στα χαρίσματα του φλογερού αγωνιστού και το επωφελές έργον του. Όταν ήμουν στην Ελλάδα γράφει σε επιστολή του ο κ. καθηγη­τής μετά την κοίμηση του πατρός είδα πόσο πολύ ετιμάτο και εθαυμάζετο στη χώρα του. Μέ­σα από τη δουλειά του, από τα γραφόμενά του, από τα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά προγράμματα του, ήταν γνωστός από όλους και είχε βοη­θήσει χιλιάδες ανθρώπων, βρίσκοντάς τους μέσα στο σκοτάδι της αυταπάτης και φέρνοντάς τους πίσω στο Χριστό. Ακαδημαϊκοί και μαθητές, πο­λιτικοί και άνθρωποι ταπεινών επαγγελμάτων, καλλιτέχνες και αγρότες, νέοι και γέροι, κλήρος και λαός, όλοι έρχονταν σ αυτόν, όλοι είχαν την ανάγκη από τη βοήθειά του, τη συμβουλή του. Ήταν ένας λαμπρός ποιμένας και ενδιαφερόταν για τις ψυχές εκατοντάδων ανθρώπων. Και με όλες του τις δραστηριότητες και τη ζωή του, πα­ρέμεινε ο δικός μας ιερέας, παράδειγμα προς μίμηση, έτοιμος να εγκαταλείψει τα πάντα, προκει­μένου να σώσει ένα χαμένο πρόβατο.



Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, κ. κ. Χριστόδουλος, Μητροπολίτης τότε Δημητριά­δος, σε επιστολή του στην αείμνηστη πρεσβυτέ­ρα του π. Αντωνίου, έγραφε μεταξύ άλλων: Η προς Κύριον εκδημία του φιλτάτου συζύγου σας και αγαπητού μας αδελφού εν Χριστώ αειμνή­στου π. Αντωνίου Αλεβιζοπούλου ύπηρξε βαρύ πλήγμα δια την στρατευομένην επί γης Εκκλησίαν μας, η οποία είχεν εύρει εις το πρόσωπόν του τον αδιαφιλονίκητον πρωταγωνιστήν του αγώνος αντιμετωπίσεως των ποικίλων εχθρών της Εκκλησίας.



Μοναδική, ναι, μοναδική εξαίρεση αποτε­λούν οι δηλώσεις του ιερέα π. Φιλοθέου Φάρου στο περιοδικό Μετρό. Γράφει ο συντάκτης του άρθρου μεταξύ άλλων:



Του περιοδικού Διάλο­γος, λέει ο πατέρας Φιλόθεος Φάρος που ... εκπλήσσει με το λόγο του, ηγείτο ο πατέρας Αλεβιζόπουλος, σαλεμένος άνθρωπος με έμμονες ιδέες καταδίωξης. Παντού ανακάλυπτε μαύρες δυνάμεις. Αυτοί οι άνθρωποι και αυτό το κλίμα εξυπηρετεί όλες τις εξουσίες.



Τι να πει κανείς τώρα γι’ αυτές τις δηλώσεις ποιμένα της Εκκλησίας που μόνος αυτός δεν κατάλαβε, ότι το πρόβλημα των αιρέσεων και της παραθρησκείας αποτελεί το πιο σημαντικό ποιμαντικό πρόβλημα της Εκκλησίας μας. Πρό­κειται για ένα καθ’ αυτό οντολογικό ζήτημα κι όχι μόνον πρόγραμμα αντιμετώπισης εχθρών της Ορθόδοξης Πίστεώς μας. Εκφράζουμε όχι μόνο την πικρία μας, αλλά και την αγανάκτησή μας γι’ αυτές τις δηλώσεις, οι οποίες αποτελούν πισώπλατη βολή εναντίον του έργου της Π.Ε.Γ. και του Διορθοδόξου Συνδέσμου Πρωτοβουλιών Γονέων.



Η δήλωση αυτή του π. Φιλοθέου Φάρου τί­θεται κάτω από την παράγραφο του συντάκτου του άρθρου που λέγει: Καταδικάζονται συλλή­βδην οι άλλες θρησκευτικές δοξασίες, ο διαλογι­σμός και η γιόγκα, τα κέντρα ψυχικής υγιεινής, οι πολεμικές τέχνες, η ομοιοπαθητική, ο βελονι­σμός (ολιστική ιατρική) κ.λ.π.. Όπερ έδει δείξαι, θα λέγαμε για τον π. Φιλόθεο Φάρο, όπως έλεγαν οι μαθηματικοί, παλαιότερα, μετά την απόδειξη θεωρημάτων της Γεωμετρίας.



Με τον π. Φιλόθεο Φάρο είχαμε ασχοληθεί και στο παρελθόν και συγκεκριμένα στο τεύχος 13 του Διαλόγου του 1998, με αφορμή την έκδοση βιβλίου του και την ομολογία του σε ρα­διοφωνική συζήτηση στην εκπομπή του π. Κων­σταντίνου Στρατηγοπούλου.



Έγραψε και είπε ο π. Φιλόθεος ότι διαλογισμός και προσευχή είναι το ίδιο πράγμα. Και γράψαμε τότε στο σχόλιό μας ότι: όσοι επαινούν ή παραδέχονται εκδηλώσεις της ασιατικής πνευματικότητας συντελούν αθελήτως ή όχι στην ευόδωση του καταστρο­φικού έργου των αιρέσεων στη χώρα μας. Είναι οι ηθικοί αυτουργοί στην παγίδευση ανύποπτων ανθρώπων από οργανώσεις αντίθετες και ασυμ­βίβαστες με την ορθόδοξη πίστη.



Με την απαράδεκτη και περίεργη δήλωσή του στο περιοδικό Μετρό ο π. Φιλόθεος Φά­ρος συμπορεύτηκε λεκτικά, δυστυχώς, με τις νε­οφανείς ολοκληρωτικές αιρέσεις και τις ομάδες της παραθρησκείας που πολέμησαν τον π. Αντώνιο, τον συκοφάντησαν και τον εμίσησαν, γιατί στάθηκε εμπόδιο στα σχέδιά τους να εξουδετερώσουν την άμυνα της Εκκλησίας και να εμποδίσουν ν’ ακουστεί η φωνή της στη χώρα μας.



Ναι ο π. Αντώνιος μισήθηκε από τις αιρέσεις. Μισήθηκε απ΄ όλους εκείνους που ενσυνείδητα διάλεξαν την πλευρά του σκότους, απ’ όλους εκείνους που ενσυνείδητα διάλεξαν να εναντιωθούν στο Θεό.



Θα θυμίσουμε στον π. Φ. Φάρο ότι παρόμοιο λεξιλόγιο χρησιμοποίησε ο αποβιώσας δημοσιο­γράφος Βασίλης Ραφαηλίδης ο οποίος σε δημοσίευμά του απεκάλεσε τον αείμνηστο πατέρα Αντώνιο ψυχοπαθη (Ναζισμός με άλλο πρό­σωπο, σελ. 241-274). Γράφει στο κεφάλαιο αυτό ο π. Αντώνιος, ότι ο κ. Ραφαηλίδης, επαφίεται στην χριστιανική μας ανεκτικότητα και μεγαλοθυμία, όταν αναφέρει ισχυρισμούς γεγονό­των αναληθών.



Λάσπη και συκοφαντίες εξαπέλυσε εναντίον του π. Αλεβιζοπούλου η Σαηεντόλοτζυ, ο Τάκης Αλεξίου και άλλοι πολλοί που κινούνται στους χώρους των νέων κοσμοθεωριακών κινήσεων ή συνηγορούν υπέρ αυτών όπως ο κ. Κουναλάκης και άλλοι. Και είναι μάλλον αυτονόητο να συ­μπεριφέρονται έτσι οι πάσης φύσεως ομάδες και να αποκαλούν θρησκευτικό φανατισμό το ποι­μαντικό έργο της Εκκλησίας που ξεσκεπάζει το αληθινό πρόσωπο των ομάδων αυτών και προ­ειδοποιεί ότι αυτές είναι ασυμβίβαστες προς την Ορθόδοξη πίστη.


Όταν όμως ορθόδοξοι κληρικοί κάνουν τέ­τοιου είδους δηλώσεις ή συμμετέχουν σε εκδηλώσεις και σεμινάρια των ομάδων, όπως έκανε ορθόδοξος καθηγητής θεολογίας ή ακολουθούν την Βασούλα και παρευρίσκονται στις ομιλίες της κ.λ.π., τότε βάλλεται πισώπλατα το έργο"


Περιοδικό ΔΙΑΛΟΓΟΣ τεύχος 25


Ο διαλογισμός είναι όπως και η προσευχή κ. Φάρο ε;

Ο π. Αντώνιος ψυχοπαθής κ. Φάρο, έ;.



Μήπως έχει άδικο ο Μετανοείτε που γράφει:"Πριν από αρκετά χρόνια ένας Έλληνας πολιτικός είχε πει τη γνωστή φράση "βυθίσατε το 'Χόρα'"... Δεν θέλω να επεκταθώ στο ποιος και το πώς και το γιατί... Αλλά να πω ότι σήμερα, μπορεί κάποιος εκκλησιαστικός άνδρας να χρειαστεί να πει "ξυρίσατε τον Φάρο"... Δηλαδή τον παπά-ψυχοθεραπευτή Φιλόθεο Φάρο, που μάλλον ούτε "Φιλόθεος" είναι, ούτε "Φάρος", ούτε και "ψυχοθεραπευτής", ούτε και παπάς, ούτε και χριστιανός... Αλλά όλα τα αντίθετα... Εχθρόθεος... Σκοτάδι μαύρο που ρίχνει τους ναυτικούς στα βράχια... δημιουργός ψυχολογικών προβλημάτων... χριστέμπορος... αντίχριστος... Κάτι σαν λύκος με ένδυμα προβάτου... Λύκος βαρύς...... "



Ειλικρινά, το μόνο που μπορούμε να σας κάνουμε είναι να σας λυπηθούμε κ. Φάρο. ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΠΗΘΟΥΜΕ και τίποτα άλλο...

ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΗΓΕΤΕΣ; ΕΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΑΤΟ ΑΡΘΡΟ...

Το άρθρο τούτο το θεώρησα άκρως επίκαιρο για αυτό και το αναδημοσιεύω τώρα, σε καιρούς χαλεπούς για την Ορθοδοξία μας λόγω της μέλλουσας υποδοχής του αιρεσιάρχη Πάπα (αυτού που απέκρυβε και συγκάλυπτε για χρόνια παιδεραστές ψευδοιερείς) απο Ορθόδοξους(sic) Ιεράρχες, σαν επίσκοπο της "Πρεσβυτέρας Ρώμης" και ηγέτη της "αδερφής Ρωμαιοκαθολικής (δήθεν)εκκλησίας".

Η ομιλία του μεγάλου και πραγματικά Ορθόδοξου Ιεράρχη π. Αυγουστίνου Καντιώτη είναι άκρως διαφωτιστική. Βάζει τα όρια ανάμεσα στην υγιειή υπακοή (που είναι η μεγίστη των αρετών) σε πνευματικό γέροντα με την αρρωστημένη υπακοή σε ιερείς-θιασώτες αιρέσεων...


Προτού λοιπόν οι Ορθόδοξοι κατηγορηθούμε σαν "ιεροκατήγοροι", επειδή ξεσκεπάζουμε τα ΟΛΕΘΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ του Μακ. Κύπρου, είναι απαραίτητο να ακουστεί με προσοχή η ομιλία του πρώην Φλωρίνης π. Αυγουστίνου.


Είναι άξιο να παρατηρήσετε πόσες φορές λέγει τη λέξη "ΠΟΤΕ" σε όσους είναι υπέρμαχοι της ενώσεως της Ορθόδοξης Εκκλησίας με την αίρεση του Βατικανού...








"εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ΄ ό ευηγγελησάμεθα υμίν, ανάθμε έστω"


Εάν εμείς ή κάποιος άγγελος απο τον ουρανό σας ευαγγελίζεται κάτι αντίθετο απο αυτό που σας ευαγγελίσαμε (σας αναγγείλαμε χαρμόσυνο) άς είναι στο ανάθεμα...

ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ "ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ": "ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΕΠΕΣΑΝ..."


ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΕΠΕΣΑΝ....
Ο λατινόφρων Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ομολογεί την παναίρεση του Οικουμενισμού "γυμνή τη κεφαλή"...

Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΚΗΡΥΤΤΕΙ Α-Ι-Ρ-Ε-Σ-Ε-Ι-Σ!!!

Διαβάστε το παρακάτω άρθρο για να καταλάβετε πως ο νυν Κύπρου Χρυσόστομος είναι ανάξιος του αρχιεπισκοπού θρόνου και πως ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΒΛΑΣΦΗΜΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΑΔΕΡΦΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ.

Ο θιασώτης της παπικής επίσκεψης στην Κύπρο και συνεχής κατήγορος των Ορθοδόξων που αντιδρούν σε αυτή κάνει την προκλητικότερη για την πίστη μας συνέντευξη...




ΠΟΘΕΝ ΑΡΞΟΜΑΙ ΘΡΗΝΕΙΝ;

Η ΝΕΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου


Η συνέντευξη του Μακαριότατου που δημοσιεύθηκε στο Αθηναικό πρακτορείο ειδήσεων δείχνει πεντακάθαρα αυτό που λέγαμε από καιρό αναφορικά με τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου. Ουκ οίδεν δυστυχώς "ούτε α λέγει ούτε περί ών διαβεβαιείται"! Είναι αδελφή Εκκλησία ο Παπισμός!!!, ισχυρίζεται!!! Οχι αίρεση. Γι’ αυτό κάνουμε διάλογο μαζί του!!!


ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ

ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ

___________________________


Μακαριότατε, αν κάνουμε διάλογο για να βρούμε μαζί τους σε δογματικές διαφορές τότε πώς να το κάνουμε Δέσποτά μου; Ομολογείται είτε το συνειδητοποιείτε είτε όχι ότι ΔΕΝ είναι Εκκλησία. Αίρεση είναι, έστω και αν το αρνείστε, στη συνέντευξή σας. Γίνεται να πιστεύουμε διαφορετικά πράγματα σε θέματα δόγματος (πίστεως δηλαδή) και να ανήκουμε στην ίδια Εκκλησία; Δεν γίνεται ο Παπισμός να είναι και Εκκλησία και αίρεση. Δεν γίνεται ο τοίχος να είναι βαμμένος με άσπρη μπογιά και να είναι μαύρος. Δεν γίνεται να πάρει η ευχή.


ΠΟΣΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;

_______________


Αλλωστε, αν όπως λέτε στη συνέντευξή σας, ο Παπισμός είναι Εκκλησία τότε πόσες Εκκλησίες υπάρχουν; Περισσότερες από Μία προφανώς. Στο Σύμβολο της πίστεως που απαγγέλλουμε τόσες φορές κάθε μέρα, όμως, γιατί ομολογούμε πίστη εις ΜΙΑΝ Εκκλησίαν;


ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΩΣΕΤΕ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

_____________


Μακαριότατε, τι τις θέλετε τις συνεντεύξεις για θεολογικά θέματα; Αστε να χαρείτε τον Αγιο Πάφου που ξέρει θεολογία να τα λέγει για να μη γινόμαστε ρεζίλι κάθε φορά που μελωδείτε εναρμόνιο μέλος θεολογίας.


Και εσείς; Εσείς να μη λέτε τίποτα; Πώς να μη λέτε; Ασφαλώς και να λέτε! Μην οξειδωθεί η γλώσσα σας, σε τελευταία ανάλυση, από την αχρησία.


Να μιλάτε, Δέσποτά μου, για το χρηματιστήριο. Τις μετοχές της Ελληνικής Τράπεζας. Τη συμφωνία ανέγερσης πολυκαταστήματος με το Κατάρ, τη σταθμισμένη ψήφο των εποίκων, το νέο καθεδρικό που θέλετε να χτίσετε και τα τοιαύτα. Ούτε οι πιο πετυχημένοι χρηματιστές της Γουώλ στριτ δεν τολμούν να αντιπαραβληθούν με τις γνώσεις σας σ’ αυτούς τους τομείς. Αλλά τα θεολογικά “έασον τούτα” όπως λέγει ο Αριστοφάνης στους “Βατράχους” του. Αστε τα σε αυτούς που το τελευταίο θεολογικό βιβλίο που διάβασαν δεν ήταν αυτό που είχαν για τις πτυχιακές τους εξετάσεις.


Μη για το Θεό παίρνετε στο στόμα σας τα θεολογικά θέματα επειδή μια κουβέντα λέτε σείς (και να ήταν μόνον μία!) και μετά σινδόνες χάρτου και μελανιού πρέπει να αναλίσκονται από κόσμο και κοσμάκη για να τα μαζέψουν.


ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ;

_______________


Αν δεν έχουμε με τους Παπικούς δογματικές διαφορές, Μακαριότατε, τι τους θέλουμε τους διαλόγους; Ακριβώς γι’ αυτό γίνονται οι διάλογοι επειδή οι Παπικοί είναι ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας (όχι Εκκλησία και μάλιστα Εκκλησία της “Πρεσβυτέρας Ρώμης” όπως διατείνεστε εσείς στη συνέντευξή σας και στην επιστολή πρόσκλησης που στείλατε στον Πάπα). Αίρεση είναι και γ’ αυτό οι διάλογοι γίνονται για να άρουμε τις διαφορές σε θέματα πίστεως με κοινή συμφωνία.


Αυτό όμως προφανώς σημαίνει ότι τώρα ΔΕΝ υπάρχει συμφωνία σε θέματα πίστεως. Επομένως πώς είναι “αδελφή Εκκλησία” “η πρεσβυτέρα Ρώμη”; Πριν χίλια τόσα χρόνια ήταν πράγματι Εκκλησία και ο Πάπας της Ρώμης ο επίσκοπος της πρεσβυτέρας Ρώμης αλλά σήμερα; Σήμερα είναι αίρεση, Μακαριότατε! ΟΧΙ Εκκλησία. και ο Πάπας αιρεσιάρχης! Οχι επίσκοπος της πρεσβυτέρας Ρώμης.


Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΛΑΜΑΝΤ

______________


Ολα τα άστοχα που είπατε στη συνέντευξή σας τα διατύπωσε η συμφωνία του Μπαλαμάντ μια προδοτική συμφωνία που απεφάνθη ότι ο Παπισμός είναι “αδελφή Εκκλησία” με έγκυρα μυστήρια. Η σύνοδος αυτή, Δέσποτά μου, ΔΕΝ έγινε ποτέ δεκτή από την Ορθοδοξία. Ούτε και από την Εκκλησία της Κύπρου. Επειδή προφανώς οι επενδυτικές σας δραστηριότητες, ο πυρετός της ανέγερσης ξενοδοχείων, η δημιουργία εργοστασίων κατασκευής πλαστικών σωλήνων, η εξεύρεση φτηνής άμμου για τις οικοδομές σας και άλλα παρεμφερή με τα οποία γρηγορείτε, αλλά δεν προσεύχεσθε και εισέρχεσθε εις πειρασμόν, από ενωρίς πρωίας μέχρι το μέσον της νυχτός, δεν σας μένει πολύς καιρός για θεολογικά θέματα.


Ετσι δεν πήρατε, όπως φαίνεται, χαμπάρι, ότι με εισήγηση του Σεβασμιότατου Κιτίου πριν εικοσαετίαν ολάκερη η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Κύπρου (ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΨΗΦΟ) καταδίκασε τη συμφωνία του Μπαλαμάντ. Πώς γίνεται, λοιπόν, τώρα να την υιοθετείτε; Στο βαθμό που την υιοθετείτε βέβαια και που αντιλαμβάνεστε (για να ακριβολογούμε που ΔΕΝ αντιλαμβάνεστε) τις συνέπειες των λόγων σας.


ΑΛΛΑ ΛΕΤΕ ΣΤΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

_____________


Και να ήταν μόνον εδώ η ασυνέπεια σας; Θα λέγαμε στα κομμάτια! Πού να θυμάται, θα παρηγορούσαμε τον εαυτό μας, ο Μακαριότατος, τι υπέγραψε και τι δεν υπέγραψε, τι ψήφισε και τι δεν ψήφισε πριν είκοσι χρόνια;


Αλλά η εγκύκλιος που υπογράψατε πριν λίγες μέρες και εξαπολύσατε παντί τω πληρώματι της Αγιοτάτης Εκκλησίας της Κύπρου δεν λέγει τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που λέτε στη συνέντευξή σας; Πώς γίνεται να υπογράφετε εγκύκλιο που λέγει ότι μας χωρίζουν δογματικές διαφορές, δηλαδή διαφορές πίστεως, με τους Παπικούς και ύστερα να μας διαβεβαιώνετε ότι ο Παπισμός είναι Εκκλησία όχι αίρεση και ο Πάπας επίσκοπος της “πρεσβυτέρας Ρώμης”;


Και γιατί αποφάσισε η Σύνοδος να διαβαστεί η εγκύκλιος δύο φορές στους ναούς και χθές την Κυριακή και πριν δεκαπέντε μέρες; Για να το μάθουν οι πιστοί ότι οι Παπικοί είναι αιρετικοί ή για να το ακούσει ο Μακαριότατος δυο φορές μπας και το αντιληφθεί επιτέλους ότι η συνοδική εγκύκλιος που πρώτος και καλύτερος ο ίδιος υπέγραψε λέγει τα ακριβώς αντίθετα με όσα κατέθεσε στη συνέντευξη που έδωσε πριν λίγες ώρες;


ΟΥΔΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ!

___________________


Πατέρες και αδελφοί! Νομίζω ότι η ενασχόληση με τη θεολογική ανάλυση των δηλώσεων του Μακαριότατου είναι με τον επιεκέστερο δυνατόν χαρακτηρισμό ματαιοπονία. Εκείνο που μετρά, στο παρόν στάδιο, είναι να αντιληφθούν ΟΛΟΙ οι Αγιοι Συνοδικοί (του Αγίου Μόρφου και του Αγίου Νεαπόλεως μη εξαιρουμένων) ότι δεν είναι δυνατόν να συμμετάσχουν στην υποδοχή του Πάπα.


ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΤΑΤΟΥ

_______________


Εστω και αν ο Μακαριότατος δεν αντιλαμβάνεται (και είναι προφανές ότι ΔΕΝ αντιλαμβάνεται) τις συνέπειες των λόγων του, λόγω της ψηλαφητής θεολογικής ανεπάρκειας που τον διακρίνει, είναι ηλίου φαεινότερον ότι, με τις δημόσιες άστοχες δηλώσεις του, δέχεται (ανεπιγνώστως δεν το διαμφισβητώ!) τη θεολογία των “αδελφών Εκκλησιών” και των “δύο πνευμόνων”, τη “χωρισμένη Εκκλησία” και τη “θεωρία των κλάδων”. Και ο μεν Μακαριότατος όλα τα πιο πάνω όχι μόνον τα αγνοεί αλλά θα διερωτάται για ποια ακριβώς θέματα μιλάμε.


ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΝΟΔΙΚΟΥΣ

_____________


Γι’ αυτό η ευθύνη των υπολοίπων συνοδικών καθίσταται, ως εικός, ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ βαρύτερη. Και η παραμικρή συμμετοχή στην υποδοχή του Πάπα σημαίνει πια απροκάλυπτη υιοθέτηση στην πράξη των κακοδοξιών που διατυπώνει ο Μακαριότατος στη συνέντευξή του. Ουδείς πια έχει το δικαίωμα ή τη δυνατότητα να κρυβεί πίσω από το φύλλο της συκής περί προσκλήσεως του Πάπα εκ μέρους του Προέδρου, ότι δεν θα γίνουν θεολογικές συνομιλίες, κτλ. κτλ.


Ας προσέξουν ιδιαίτερα όσοι προτίθενται να υποδεχθούν τον Πάπα στην Αρχιεπισκοπή, επειδή εκεί αν δεν κάνω λάθος θα παρατεθεί τράπεζα. Ποιος θα ευλογήσει τα εδέσματα; Προφανώς ο “επίσκοπος” κατά το Μακαριότατο της “Πρεσβυτέρας” Ρώμης. Μιλάμε δηλαδή για προχωρημένη συμπροσευχή και σαφή αναγνώριση του "πρωτείου".


Αναμένουμε από όλους τους συνοδικούς να αναλάβουν τις ευθύνες τους.


Αγιε Κιτίου! Πώς μπορείτε να συμμετάσχετε στην υποδοχή του Πάπα, μετά τη συνέντευξη του Μακαριότατου, αφού με δική σας εισήγηση κατεδικάσθη συνοδικά η συμφωνία του Μπαλαμάντ;



ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ


Οι ιεροί κανόνες αναφέρουν ότι όποιος λαϊκός ή κληρικός προσεύχεται μαζί με αιρετικό τότε ο μεν να αφορίζεται, ο δε να καθαιρείται. Τί άραγε θα πρέπει συμβεί ιεροκανονικά για ιεράρχες που διαδίδουν αιρετικές-βλάσφημες θέσεις;