Παρασκευή, 4 Ιουνίου 2010

ΑΙΣΧΟΣ! ΕΙΣ ΑΙΩΝΙΑ ΑΤΙΜΙΑ! ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΗΘΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.

ΑΙΣΧΟΣ!

ΕΙΣ ΑΙΩΝΙΑ ΑΤΙΜΙΑ!


ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΑΤΙΜΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗΣ ΤΟΥΣ

ΚΑΙ ΜΑΥΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΝΙΑ


ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου


Με βαθύτατη θλίψη οι πιστοί παρακολουθούν την επίσκεψη του Αιρεσιάρχη της Ρώμης στα ματωμένα χώματα της Κύπρου. Παρετηρήσαμε ήδη τα πρώτα αποκαρδιωτικά δεδομένα.


Η ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ

___________________


Τον αιρεσιάρχη της Ρώμης υποδέχθησαν στο αεροδρόμιο Πάφου ο Πρόεδρος Χριστόφιας με τη γυναίκα του. Αυτό επιβάλλει το πρωτόκολλο επειδή είναι αρχηγός κράτους προσκεκλημένος επίσημα από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Στην αίθουσα επισήμων του αεροδρομίου όμως περίμεναν να υποδεχθούν τον Πάπα ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος και ο Μητροπολίτης Πάφου Γεώργιος. Πρώτο ατόπημα.


Ο ΠΑΠΑΣ ΕΙΣΗΛΘΕ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

________________


Ακολούθως στον ναό της Αγίας Κυριακής ο Πάπας, σε ειδικό προσευχητάριο που στήθηκε μπροστά στο ιερό βήμα, γονάτισε και προσευχήθηκε λες και είναι Ορθόδοξος επίσκοπος ενώ ο Αρχιεπίσκοπος τον ανέμενε στο ναό για να πει την προσευχή του!!! Δεύτερο ατόπημα.


“ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑΣ ΡΩΜΗΣ”

_________


Το τρίτο ατόπημα: Ο Αρχιεπίσκοπος προσφώνησε τον Πάπα στην ομιλία του "Αγιότατο επίσκοπο της πρεσβυτέρας Ρώμης”. Επομένως αυτή φορά δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία. Δεν είναι δυνατόν να κρυφτεί πίσω από την παγκοίνως γνωστή αμάθεια και θεολογική του ανεπάρκεια. Διάβαζε από χειρόγραφο την ομιλία και επομένως όχι μόνον ο ίδιος αλλά και ΟΛΟΙ οι επίσκοποι που παρέστησαν έχουν ΑΚΕΡΑΙΗ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ που διεπράχθη.


ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ “ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΙΕΡΟΥΡΓΙΑ”

________________


Τέταρτο ατόπημα: Στην “οικουμενική Ιερουργία” δηλαδή την προχωρημένη συμπροσευχή συμμετείχαν πλην του Αρχιεπισκόπου και άλλοι ορθόδοξοι επίσκοποι. Ας σημειωθεί ότι τη συμπροσευχή βάφτισαν (άκουσον! άκουσον!) “οικουμενική ιερουργία” για να μην σκανδαλιστούν οι πιστοί (τόσο χαμηλή άποψη έχουν για τη νοημοσύνη μας!).


ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΩΡΑΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΣΧΗΜΙΕΣ

______________


Πέμπτο ατόπημα. Ο εκφωνητής των ασχημιών που συντελούνται εναντίον της πίστης μας είναι ο γνωστός για πολλά άτοπα θεολόγος - δημοσιογράφος κ. Καπαρής που αναλύει την επίσκεψη καλά δασκαλεμένος τι να πει για να λειάνει και να ωραιοποιήσει τις οικουμενιστικές ασχημίες.


ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ

_____________


Εκτο ατόπημα. Στη συνέχεια στον αρχαιολογικό χώρο στην “Οικουμενική Ιερουργία”, χορός ιεροψαλτών με χοράρχη τον κ. Χρίστο Αριστείδου έψαλλε τα απολυτίκια των Αποστόλων Παύλου και Βαρνάβα, και το απολυτίκιο της εορτής της Πεντηκοστής, η γενέθλια μέρα της Εκκλησίας του Χριστού. Αλλη μια απόδειξη ότι δέχθηκαν τον Πάπα ως αληθινό επίσκοπο της Εκκλησίας και όχι ως αιρεσιάρχη. Εκκλησιαστικούς ύμνους έψαλλε και η χορωδία των Καθολικών. Μιλούμε δηλαδή για προχωρημένης μορφής συμπροσευχή.



Ο ΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ “ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΙΕΡΟΥΡΓΙΑΣ”

____________


Εβδομο ατόπημα. Ας σημειωθεί ότι ο χώρος της Αγίας Κυριακής ήταν η έδρα της Επισκοπής Πάφου μέχρι την κατάληψη της Κύπρου από τους Φράγκους, οι οποίοι εκδίωξαν από τις επισκοπικές τους έδρες τον Ορθόδοξο Αρχιεπίσκοπο και τους άλλους επισκόπους της Εκκλησίας της Κύπρου, τις οποίες κατέλαβε η Λατινική Ιεραρχία!!!


ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ

___________



Ογδοο ατόπημα. Πλήν του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου συμμετείχαν οι ακόλουθοι επίσκοποι: Οι Μητροπολίτες Πάφου Γεώργιος, Κιτίου Χρυσόστομος, Ταμασού Ησαίας, Κύκκου Νικηφόρος και Κωνσταντίας Βασίλειος και οι Θεοφιλέστατοι επίσκοποι Αρσινόης Νεκτάριος, Χύτρων Λεόντιος αλλά και ο Νεαπόλεως Πορφύριος. Αίσχος και ντροπή σε όλους τους πιο πάνω.


Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ

____________


Θα φανεί στη συνέχεια αν ο Νεαπόλεως Πορφύριος παρεβρέθηκε (πράγμα λίαν αμφίβολο) χωρίς τη συγκατάθεση του Γέροντά του Μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανάσιου. Αν δηλαδή έχουμε για επίσκοπο που έγραψε στα κατύμματα των υποδημάτων του το Γέροντά του ή αν παρέστη (το και πιο πιθανόν) με τις ευλογίες του Μητροπολίτη Λεμεσού. Αν με άλλα λόγια είμαστε θεατές του διόλου πειστικού έργου: “Αλλοι Μάρκοι Εφέσου Ευγενικοί και άλλοι Βησσαρίωνες.” Δεν βιαζόμαστε πάντως να εξαγάγουμε συμπεράσματα για τη στάση του Λεμεσού. Θα του δώσουμε το ευργέτημα τη αμφιβολίας μέχρις ότου ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Για το Νεαπόλεως Πορφύριο, όμως, όπως και για όλους ανεξαίρετα όσους παρέστησαν στη συμπροσευχή εκφράζουμε τον αποτροπιασμό και την αηδία μας. Ας σημειωθεί μάλιστα ότι ο Νεαπόλεως Πορφύριος δήλωσε πριν λίγες μέρες ότι δεν θεωρούσε πρέπον να φύγει από τη Αρχιεπισκοπή για να μη συναντηθεί με τον Πάπα. Καλά! Τότε στην Πάφο γιατί πήγε;


ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ

______________


Ο Μητροπολίτης Πάφου Γεώργιος ξεκαθάρισε, μετά τη συνεδρία της Συνόδου, ότι ΟΛΟΙ ήταν προσκεκλημένοι αλλά θα πήγαιναν ΟΣΟΙ ήθελαν και ουδείς θα εξαναγκαζόταν να πάει παρά τη θέλησή του. Και ουδεμία διάψευση της δήλωσης έγινε από ΚΑΝΕΝΑ. Επομένως είναι αληθινή και ουδείς μπορεί να επικαλεστεί το έτσι και αλλιώς αναξιόπιστο και διάτρητο επιχείρημα του εξαναγκασμού για να δικαιολογήσει την παρουσία του.


"ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΕΛΘΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑΣ ΡΩΜΗΣ"

____________________


Αλλωστε χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του Αρχιεπίσκοπου Χρυσοσοτόμου που δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία ότι συνειδητά και ελεύθερα επέλεξαν ΟΛΟΙ όσοι παρέστησαν να υποδεχθούν τον Πάπα ως "επίσκοπο της πρεσβυτέρας Ρώμης": "Δημοκρατία έχουμε", είπε ο Μακαριότατος, "δεν υποχρεώνω κανένα να παραστεί για να υποδεχθεί "τον επίσκοπο της πρεσβυτέρας Ρώμης", αλλά όλοι είναι προσκεκλημένοι να παραστούν είτε στην υποδοχή του στην Πάφο είτε στην Αρχιεπισκοπή". Επομένως ΟΣΟΙ παρέστησαν παρέστησαν εθελούσια και με πλήρη συνείδηση ότι πήγαν να υποδεχθούν τον "επίσκοπο της πρεσβυτέρας Ρώμης". Οχι τον αιρεσιάρχη Πάπα.



ΑΤΙΜΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ

_____________


Σε όσους πήγαν να υποδεχθούν τον Πάπα και να συμπροσευχήθηκαν μαζί του λέμε χωρίς περιστροφές: Ατιμάσατε την πίστη μας και θα το θυμόμαστε. ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ και σε ΚΑΘΕ περίπτωση. Μην έχετε ούτε ένα στο εκατομμυριοστό αμφιβολία.


ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΥΣΗΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ

ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΠΑΠΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

____________________


Ας μη βιαστούμε πάντως να εξάγουμε συμπεράσματα, επειδή και αυτοί που δεν προσήλθαν στην υποδοχή του Πάπα στην Πάφο και στη συμπροσευχή στην Αγια Κυριακή δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρουν εύσημα επειδή δεν γνωρίζουμε ακόμη ποιοι θα παραστούν στην υποδοχή του στην Αρχιεπισκοπή και ακόμη χειρότερα ποιοι θα συμφάγουν στην τράπεζαν της Ιεζάβελ όπου το γεύμα θα ευλογήσει (γράφε μιάνει) ο Πάπας ως ο “επίσκοπος της πρεσβυτέρας Ρώμης”. Με άλλα λόγια όπου επίσης, όπως τώρα με τη λεγόμενη “οικουμενική ιερουργία”, θα γίνει προχωρημένη συμπροσευχή αλλά και αναγνώριση του “πρωτείου”!!!


ΕΙΣ ΑΙΩΝΙΑΝ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΗ

______________


Οι πιστοί παρακολουθούν ενεοί και ντροπιασμένοι τις ασχημίες κατά της πίστης μας. Εις μνημόσυνο αιώνιας καταισχύνης έστω η παρουσία όσων επιλήσμονες των αρχιερατικών τους όρκων ατίμασαν την προσωπική τους ιστορία, την επισκοπική τους διακονία αλλά και την εκκλησιαστική ιστορία της Κύπρου. Ντροπή τους!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ

Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ: "ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ"

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟ

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου


Εκφράζουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες στο Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Πειραιώς για την ευθαρσή θέση του για το εκκλησιαστικό δράμα που εκτυλίσσεται αυτές τις μέρες στην Κύπρο.


Μακάρι όλοι οι επίσκοποι της Εκκλησίας να είχαν το θάρρος, την αγωνία και το ενδιαφέρον να δίνουν, με τη συνέπεια του Αγίου Πειραιώς, την καλή ομολογία της πίστεως για όλα τα θέματα της πίστης μας.


Μου κάνει εξαιρετική εντύπωση το ότι ο Σεβασμιότατος Πειραιώς μιλά με παρρησία για όλα τα θέματα ενώ δέχεται από παντού επιθέσεις. Ακόμη και από αυτούς που έπρεπε να τον τιμούν και να τον σέβονται. Και όμως! Καθόλου δεν πτοείται από τις άδικες επιθέσεις. Συνεχίζει να πράττει το καθήκον του.


Ως Ελληνας της Κύπρου τον ευχαριστώ ιδιαίτερα επειδή είχε το θάρρος αλλά και την αγάπη για την Εκκλησία της Κύπρου να δώσει και πάλιν την καλή ομολογία της Πίστεως. Συνεχάρη, με επιστολή του, τους αρχιερείς που διαφώνησαν με την υποδοχή του Πάπα στην ιδιαίτερή μου πατρίδα.


ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ

ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ

________________


Οι επίσκοποι είναι οι φρουροί της πίστεως. Αυτή τους η ιδιότητα τους δίνει όχι απλά το δικαίωμα αλλά το επιβεβλημένο καθήκον να μιλούν όπου “Θεός το κινδυνευόμενον”.


Δεν θα ανατρέξω στην Εκκλησιαστική Ιστορία για να αναφέρω χιλιάδες (επαναμβάνω χιλιάδες) παραδείγματα αγίων επισκόπων οι οποίοι μιλούσαν για θέματα πίστεως ακόμη και όταν αφορούσε αιρέσεις που αναφύονταν σε χώρο εκτός της δικαιοδοσίας τους. Περιορίζομαι δειγματοπληπτικά να αναφέρω το Μελέτιο Αντιοχείας για τον Απολλιναρισμό, τον Επιφάνιο Κύπρου για τους Πνευματομάχους, τον Οσιο Κορδούης για τον Αρειανισμό, τον Αγιο Κύριλλο για τον Νεστοριανισμό.


Η Εκκλησία είναι Μία και όλοι έχουμε ευθύνη για την Ομολογία της πίστεως. Πολλώ μάλλον οι Επίσκοποι.


Το Αυτοκέφαλο μιας Εκκλησίας αφορά πρωτίστως το "ανεπηρέαστο" της εκλογής των επισκόπων της και άλλα διοικητικά θέματα. Οχι τις αλήθειες της Εκκλησίας. Οπου αναφύεται θέμα αλλοτρίωσης της πίστεως όχι μόνον οι επίσκοποι αλλά και οι απλοί πιστοί έχουν καθήκον να μιλούν άσχετα από τον τόπο που βυσσοδομεί η αίρεση.


Χαιρετίζουμε, λοιπόν, εκ μέσης καρδίας, την παρέμβαση του Αγίου Πειραιώς και ευχόμαστε να βρει μιμητές μεταξύ των άλλων επισκόπων.


ΕΝ ΠΑΝΤΙ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΙ ΟΙ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

______________


Αλλωστε όσοι αντέδρασαν στην ορθή τοποθέτηση του Αγίου Πειραιώς είναι ΟΛΟΙ ανεξαίρετα 100% αφερέγγυα πρόσωπα.


Ποιοι είναι αυτοί;


Πρώτος και χειρότερος ο ανεκδιήγητος Μεσσηνίας Χρυσόστομος γνωστός οικουμενιστής, νεωτεριστής και Νεοβαρλααμίτης επίσκοπος, ο οποίος υποστηρίζει το σύμφωνο της ελεύθερης συμβίωσης και άλλους αντιχριστιανικούς νόμους, επιδοκιμάζει την αποκαθήλωση των ιερών συμβόλων από τους δημόσιους χώρους και τη μετατροπή του μαθήματος των θρησκευτικών από ομολογιακό σε πολυπολιτισμικό και θρησκειολογικό και εναντίον του οποίου εκκρεμεί μήνυση επί αιρέσει στη Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος επειδή είπε ότι η “Εκκλησία είναι χωρισμένη”!!!.


Υστερα ο γνωστός Μητροπολίτης του Πένθχαουζ Ζακύνθου Χρυσόστομος που είναι υπέρ των προγαμιαίων σχέσεων και ο Φθιώτιδος Νικόλαος ένας από τους ελάχιστους επίσκοπους που υποστηρίζει τον Νεοβαρλααμισμό.


Επομένως ποιος πιστός λαμβάνει σοβαρά τις απόψεις τους; “Εξεστιν Κλαζομενίοις ασχημονείν” και “εκ στόματος κοράκου ακούσεις κρα.”


Αγιε Πειραιώς! Προσκυνούμε τη δεξιά σας! Συνεχίστε απτόητος και αφήστε τους βάτραχους του συγκρητισμού και της μικροψυχίας να κοάζουν στο βάλτο της κακοδοξίας τους.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ