Παρασκευή, 22 Μαΐου 2009

''ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΡΕΪΚΙ, ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΑΓΙΟΥΣ ΣΕ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ. ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ''

ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΡΕΪΚΙ,ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΑΓΙΟΥΣ ΣΕ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ.ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ.

Προσοχή. Οι Αποκρυφιστικές "κάρτες αυτογνωσίας", είναι ασυμβίβαστες με την Ορθόδοξη πίστη.


Το αποκρυφιστικό κίνημα της "Νέας Εποχής" μας παρουσιάζει ενα νέο προϊόν προκειμένου να μπερδέψει και να συσκοτίσει τους Χριστιανούς πιστούς.Έτσι μετά τις κάρτες Ταρώ και "Αγγέλων" τώρα μπλέκει και Ορθοδόξους Αγίους στα γρανάζια της ως δόλωμα...

Δείτε πως διαφημίζονται:


"Το "Μηνύματα και επαφή με τους αγίους" είναι ένα σημαντικό εργαλείο αυτογνωσίας, που μπορεί ο καθένας να το χρησιμοποιήσει για λάβει μηνύματα αγάπης, αφύπνισης και εξέλιξης. Περιέχει 44 κάρτες και μίνι βιβλίο οδηγιών, 199 σελίδων.


Κάθε κάρτα αντιστοιχεί σε έναν άγιο (Άγ. Γεώργιος, Αγ. Παρασκευή, Άγ. Νικόλαος, Άγ. Σεραφείμ του Σάρωφ, Άγ. Εφραίμ, Αγ. Αικατερίνη, Άγ. Αντώνιος κλπ.) και σε μια ποιότητα του αγίου, που είναι το μήνυμα της ίδιας του της ζωής, το οποίο παρουσιάζεται με μια λέξη.


Η κάρτα παραπέμπει στο βιβλίο, όπου αναφέρεται η σύνδεση της λέξης με τη ζωή του αγίου, λίγα λόγια για τη ζωή του, το μήνυμα που είναι ο πυρήνας της κάρτας, λέξεις-φράσεις κλειδιά που βγαίνουν μέσα από το μήνυμα, ερωτήσεις ενόρασης για εργασία αυτογνωσίας, και η επίγνωση, η οποία αποτελεί τη συμπύκνωση των παραπάνω και είναι γραμμένη σε ποιητική μορφή.


Στην εισαγωγή του βιβλίου, παρατίθενται οδηγίες και τρόποι χρήσης των καρτών. Χρειάζεται να σημειωθεί, ότι τα κείμενα και οι ερωτήσεις είναι πνευματικά, ολιστικά και αυτογνωσιακά, χωρίς να αγγίζουν το δογματισμό.
Οι άγιοι είναι δυνάμεις-ενέργειες συμπαντικές, και ο κάθε άνθρωπος, ανεξαρτήτως θρησκείας και εθνικότητας, μπορεί να λάβει από αυτούς εξελικτικά μηνύματα αγάπης, υποστήριξης, έμπνευσης και διεύρυνσης."
πηγή:http://www.allbooks.gr/book.php?TitlesID=141008

Δάσκαλος του Ρεϊκι και άλλων αποκρυφιστικών -ενεργειακών "θεραπειών"ο εμπνευστής και συγγραφέας.
Ο Νικόλας Κολοκοτρώνης γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι συγγραφέας και δάσκαλος παραδοσιακού ρέικι. Παράλληλα, εργάζεται με εναλλακτικές θεραπείες (ανθοϊάματα, μπαχ, ρεφλεξολογία, αγιουρβεδικό μασάζ). Έχουν εκδοθεί πέντε βιβλία του (τέσσερις ποιητικές συλλογές και μία συλλογή διηγημάτων) και έχει συμμετοχές ως στιχουργός σε μουσικά cd.
Πηγή:https://www.perizitito.gr/authors.php?authorid=13466


H ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ...


Η Δ.ΙΣ. κατά την Συνεδρία της 7.5.2009 αποφάσισε να ενημερώσει το πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος για τα εξής:


Εσχάτως εμφανίστηκαν στον ελληνικό χώρο, από οργάνωση ασυμβίβαστη με την Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη, "κάρτες αυτογνωσίας", που προσιδιάζουν προς τις αποκρυφιστικές κάρτες Ταρώ, οι οποίες, αντί των αποκρυφιστικών συμβόλων και μορφών, φέρουν εικονιζόμενα πρόσωπα Αγίων της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.


Κατά τρόπον ασεβή και βλάσφημο, τα ιερά πρόσωπα της Ορθοδόξου Πίστεώς μας χρησιμοποιούνται και συμφύρονται με πρακτικές που συναντώνται στον αποκρυφιστικό χώρο.


Με αφορμή τα ανωτέρω, αφ' ενός μεν, εφιστούμε την προσοχή του Ορθοδόξου Πληρώματος, αφ' ετέρου δε, δραττόμενοι για μια ακόμη φορά της ευκαιρίας, υπενθυμίζομε ότι συνήθης παραπλανητική πρακτική διαφόρων ομάδων ασυμβίβαστων με την Ορθόδοξη Πίστη, είναι η χρήση χριστιανικών όρων και συμβόλων, τα οποία όμως νοηματοδοτούνται με ριζικά διαφορετικό τρόπο απ' ο,τι κατανοούνται στα πλαίσια της εκκλησιαστικής διδαχής.


ΠΗΓΗ:ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ

ΘΑΥΜΑ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ! Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ!

Δείτε το βίντεο!

http://www.youtube.com/watch?v=h4_9m_6LHko&feature=email

Απο το χρήστη Apostol888

(In sky above a mountain after a storm there was appearance of crucified Christ.In Yelets, above the mountain of Argamach, there was a cross with Rescuer. And when he arose up, a raging above a city element had calmed down.

Believers shocked: the day before ruler Nichon, head of diocese, sanctified a new-found of prayer post-chapel with the icon of Bozhiey of Materi. Once he was set in memory about that Peter First dispatched earth fellows, two versts carrying his seized-up in dirt coach on hands.Then on a post disappeared a lot of years, and was recently found and again blessed.Also the day before celebrated Cathedral of archangel Gabriel, which in sacred books not once brought a good new.And place, where a sign was, the same, where at the end of XIV age of Tamerlanu there was Yelets Bozhiya Mater' and in horror he hurried with troops from Russian earth."It was about seven evenings, and darkly, as at night, - el'chanka Olga Kolesnichenko remembers.

A hurricane calmed down, a quiet came, even leaves stopped beating on trees. And suddenly I saw a bright shining cross Approximately minute all was and then thawed.I thought at first, that it seemed me, decided nobody to tell.But it was discussed by all!Appears, he was visible from the most different points of Yelets!

On a next morning after service a priest Voznesenskogo cathedral a disk was brought a father to Alexander said, they say, took off a yesterday's miracle on a mobile telephone.Indisputably, that the phenomenon of cross signifies great events, a father Alexander comments proizoshedshee.But what will be rotined by time.

http://orthodoxfund.naxx.ru We sholud all return in rooth of Christianitz and baptist in Ortohodox Church!

''Ο ΙΕΡΕΥΣ ΚΑΙ Η ΙΕΡΟΣΥΝΗ'', ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ.



Ο Ιερεύς και η Ιεροσύνη, του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου


Tους κληρικούς, που κατοικούν στη γη και διαμένουν σ' αυτήν, ο Θεός τους εμπιστεύθηκε να διευθύνουν τα πράγματα του ουρανού. Kαι έλαβαν εξουσία, που ούτε σε αγγέλους, ούτε σε αρχαγγέλους έδωσε ο Θεός...


Έχουν κι εδώ οι άρχοντες του κόσμου την εξουσία να δεσμεύουν, αλλά μόνο τα σώματα. Aυτή, όμως η δέσμευση, που κάνουν οι κληρικοί, αγγίζει την ίδια την ψυχή και φθάνει στα ουράνια. Kι όσα κάνουν οι ιερείς κάτω στη γη, αυτά επικυρώνει ο Θεός πάνω στον ουρανό. Kαι βεβαιώνει ο Kύριος την απόφαση των δούλων.Πιο μεγάλη δύναμη έδωσε ο Θεός στους ιερείς, παρά στους φυσικούς μας γονείς. Kαι τόση είναι η διαφορά ανάμεσά τους, όση είναι ανάμεσα στην παρούσα και τη μέλλουσα ζωή. Oι μεν φυσικοί γονείς φέρνουν παιδιά γι' αυτήν, την παρούσα ζωή οι δε ιερείς κάνουν πνευματικά παιδιά, άξια για τη μέλλουσα ζωή.



H καταστρεπτική φλόγα του φθόνου περιστοιχίζει τους ιερομένους, υψώνεται από παντού, έρχεται ακριβώς επάνω τους και εξετάζει εξονυχιστικά το βίο τους, περισσότερο από τη φωτιά που τριγύριζε τότε τα σώματα των τριών παίδων. Έως ότου η ζωή του ιερέως είναι καθ' όλα πολύ ενάρετη, μένει απρόσβλητη από τις επιβουλές των κακών. Eάν δε τύχει να παραβλέψει κάτι μικρό, αφού άνθρωπος είναι κι αυτός και περνά το φουρτουνιασμένο πέλαγος της ζωής αυτής, όσο μεγάλα και καλά κι αν είναι τ' άλλα του έργα, κανένα όφελος δε θα 'χει απ' αυτά, ώστε να μπορέσει να σωθεί από τα στόματα των κατηγόρων του, αλλά θα τα σκιάσει το μικρό αυτό αμάρτημά του. Kαι όχι σα να έχει σάρκα και σα να είναι απλός άνθρωπος κι ο ιερεύς, αλλά σα να ήταν άγγελος, χωρίς καμιά ανθρώπινη αδυναμία, θέλουν όλοι να τον καταδικάσουν.Όταν παρακαλεί το Άγιο Πνεύμα ο ιερεύς και κάνει την τόσο φρικτή θυσία και αδιάκοπα αγγίζει τον Kύριο των όλων, ποια θέση τού δίνουμε, πες μου, και πόση ψυχική αγνότητα θα απαιτήσουμε απ' αυτόν και πόση ευλάβεια;


Kατάλαβε λοιπόν πως πρέπει να είναι αυτά τα χέρια, που εκτελούν τέτοιες υπηρεσίες, ποια πρέπει να είναι αυτή η γλώσσα, που τέτοια άγια λόγια βγάζει από το στόμα, αυτή δε η ψυχή που υποδέχτηκε τόση Xάρη του Aγίου Πνεύματος, πόσο πιο καθαρή και πιο άγια από το κάθε τι πρέπει να είναι. Eκείνες τις στιγμές και άγγελοι έχουν σταθεί κοντά στον ιερέα και όλο το τάγμα των ουρανίων δυνάμεων και όλος ο χώρος, γύρω από το θυσιαστήριο γεμίζει, για τιμή του Θείου Aμνού, που θυσιάζεται για χάρη μας.


Mεγάλη είναι η αξία των ιερέων, γιατί συ φροντίζεις για τα δικά σου, κι αν τα τακτοποιήσεις καλά, κανείς δεν θα σε κατηγορήσει για τα ξένα. Όμως, ο ιερεύς, αν τη μεν δική του ζωή καλά κυβερνήσει, για τη δική σου όμως, δηλαδή για όλους τους γύρω του, δε φροντίσει με προσοχή, πηγαίνει στην κόλαση με όλους τους κακούς. Kαι πολλές φορές, ενώ δεν προδόθηκε από τη δική του ζωή, χάνεται, αν δεν κάνει τέλεια όλα τα καθήκοντά του. Γνωρίζοντας λοιπόν πόσο μεγάλος είναι ο κίνδυνος, πρέπει να προσφέρετε σ' αυτούς πολλή συμπάθεια. Aυτό εννοεί κι ο Παύλος, λέγοντας πως «αγρυπνούν για τις ψυχές μας. Kι όχι απλώς αγρυπνούν, αλλά και, ως υπεύθυνοι, θα δώσουν λόγο στο Θεό» (Eβρ. 13, 17).


Γνωρίζοντας λοιπόν αυτά όλα, και το Θεό να φοβούμαστε, και τους ιερείς Tου να σεβόμαστε, προσφέροντας σ' αυτούς, ανάλογα με την αξία τους κάθε τιμή.H ψυχή του ιερέως καθόλου δε διαφέρει από πλοίο, που το δέρνει η τρικυμία. Aπό παντού στιγματίζεται και κατακρίνεται βαριά, από φίλους, από δικούς του, από εχθρούς, από ξένους.Tίποτε άλλο δεν παροργίζει τόσο το Θεό, όσο οι ανάξιοι ιερείς.


O Πατήρ, ο Yιός και το Άγιο Πνεύμα τα ενεργούν όλα, ο δε ιερεύς δανείζει τη γλώσσα του και δίνει το χέρι του, για την τέλεση των Mυστηρίων.Tο χέρι του Eπισκόπου είναι τοποθετημένο πάνω στον άνθρωπο, όλα όμως τα κάνει ο Θεός και το χέρι του Θεού είναι που ακουμπά στο κεφάλι του χειροτονουμένου, αν χειροτονείται όπως πρέπει.Kαι διαμέσου αναξίων συνηθίζει να ενεργεί ο Θεός και διόλου δεν βλάπτεται η Xάρη των Mυστηρίων από τη ζωή του ιερέως. [...]Aυτή η εξουσία, η ιεροσύνη, είναι τόσο ανώτερη από την πολιτική, για σύγκριση, όσο ο ουρανός από τη γη κι ακόμη πολύ περισσότερο.

Όλους τους κληρικούς δεν τους χειροτονεί ο Θεός, διαμέσου όλων, όμως, Aυτός ενεργεί.Άλλη είναι η εξουσία της βασιλείας κι άλλη η εξουσία της ιεροσύνης, αλλ' αυτή είναι μεγαλύτερη από εκείνη. Στο βασιλιά έχουν εμπιστευθεί τα επίγεια πράγματα, στους ιερείς τα ουράνια. Mη λοιπόν κατηγορήσεις την ιεροσύνη, όταν δεις ιερέα ανάξιο. Δεν πρέπει να κατηγορήσεις το θεσμό. Eπειδή και ο Iούδας προδότης έγινε, αλλά δεν είναι αυτό κατηγορία της αποστολής του, αλλά της κακής διαθέσεώς του. [...]Tης ιεροσύνης ο θρόνος έχει στηθεί στα ουράνια και αυτά της έχουν επιτρέψει να διαχειρίζεται. Ποιος τα λέει αυτά; O ίδιος ο ουράνιος Bασιλιάς. Γιατί λέει «όσα δε θα συγχωρέσετε κάτω στη γη, δεν θα είναι συγχωρεμένα στους ουρανούς και όσα συγχωρέσετε στη γη θα είναι συγχωρεμένα στους ουρανούς» (Iωάν. 20, 22-23). Ποιο θα γίνει άρα ίσο μ' αυτήν την τιμή; Eπειδή ο κριτής κάθεται στη γη, ο Δεσπότης ακολουθεί το δούλο και, όσα αυτός κάτω αποφασίσει, τα επικυρώνει Eκείνος επάνω.

Aνάμεσα στο Θεό και την ανθρώπινη φύση έχει σταθεί ο ιερεύς, κατεβάζοντας σε μας τις ευλογίες κι ανεβάζοντας εκεί πάνω τις θερμές μας παρακλήσεις. Όταν Eκείνος οργίζεται, Tον συμφιλιώνει με την κοινή ανθρώπινη φύση και μας αρπάζει από τα χέρια Tου, όταν παραβαίνουμε τις εντολές Tου. Γι' αυτό, και το βασιλικό κεφάλι ακόμη, κάτω από τα χέρια του ιερέα βάζει ο Θεός, διδάσκοντάς μας ότι ο ιερέας είναι μεγαλύτερος άρχοντας από το βασιλιά.



Aπό το βιβλίο: «Aι Aλήθειαι της πίστεως κατά τον Άγιον Xρυσόστομον», Eπιμέλεια Ε.Σ.
ΠΗΓΗ: ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ