Τρίτη 27 Μαΐου 2008

ΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΕΡΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΔΙΔΑΧΑΙ

"Εκείνος που αγωνίζεται πολύ καιρό και δεν βλέπει πνευματική πρόοδο
έχει υπερηφάνεια και εγωισμό.
Πνευματική πρόοδος υπάρχει εκεί που υπάρχει πολύ ταπείνωση."
( Γέρων Παϊσιος )



" Να αγωνιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις για να κερδίσουμε τον παράδεισο.
Είναι πολύ στενή η πύλη και μην ακούτε αυτούς που σας λένε ότι όλοι θα σωθούμε".
(Γέρων Παϊσιος)




"Συνετός και μυαλωμένος άνθρωπος είναι εκείνος που αντελήφθη καλώς
ότι υπάρχει τέρμα της παρούσης ζωής
και σπεύδει και αυτός να θέσει τέρμα εις τα σφάλματα και ελαττώματά του".
(Γέρων Παϊσιος)


"Η εμπιστοσύνη στον θεό είναι μια συνεχής μυστική προσευχή
που φέρνει αθόρυβα τις δυνάμεις του θεού εκεί που χρειάζονται
και την ώρα που χρειάζονται" (Γέρων Παϊσιος).
"Να αναθέτουμε το μέλλον μας στο Θεό.
Η απόλυτη εμπιστοσύνη στο Θεό, έχει μητέρα την πίστη,
με την οποία προσευχόμαστε
και απολαμβάνουμε τους καρπούς της ελπίδας"
(Γέρων Παϊσιος).
"Η πλήρης ανάθεση της ζωής μας στο Θεό,
είναι μια λύτρωση από την ανασφάλεια που φέρνει η πίστη στο εγώ,
και μας κάνει να χαρούμε τον παράδεισο από αυτή τη ζωή"
(Γέρων Παϊσιος).
"Όταν, από φιλότιμο, κάνουμε τον Θεό να χαίρεται με τη ζωή μας,
τότε Εκείνος δίνει άφθονες τις ευλογίες του στα φιλότιμα παιδιά του"
(Γέρων Παϊσιος).
"Όταν αγωνίζεται με ελπίδα ο άνθρωπος,
έρχεται η θεία παρηγοριά και
νιώθει έντονα η ψυχή τα χάδια της αγάπης του Θεού"
(Γέρων Παϊσιος).
"'Οσο περισσότερο ζει κανείς την κοσμική ζωή,
τόσο περισσότερο άγχος κερδίζει.
Μόνο κοντά στο Χριστό κανείς ξεκουράζεται
γιατί ο άνθρωπος είναι πλασμένος για το Θεό"
(Γέρων Παϊσιος).
"Η ανώτερη χαρά βγαίνει από τη θυσία.
Μόνον όταν θυσιάζεται κανείς συγγενεύει με τον Χριστό,
γιατί ο Χριστός είναι θυσία"
(Γέρων Παϊσιος).
"Ο Θεός από εμάς θέλει μόνο την προαίρεση και την αγαθή διάθεση
που θα την εκδηλώνουμε με το λίγο φιλότιμο αγώνα μας
και την συναίσθηση της αμαρτωλότητάς μας.
Όλα τα άλλα μας δίνει εκείνος"
(Γέρων Παϊσιος).
"Όποιος κουράζεται για τον πλησίον του από καθαρή αγάπη,
ξεκουράζεται με την κούραση!
Αυτός που αγαπάει τον εαυτό του και τεμπελιάζει,
κουράζεται με το να κάθεται!"
(Γέρων Παϊσιος).
"Πνευματική πρόοδος υπάρχει, εκεί
που υπάρχει η αίσθηση ότι όλα είναι χάλια"
(Γέρων Παϊσιος).
"Να μην θυμάσαι τα κρύα του χειμώνα,
γιατί θα κρυώνεις και τον Αυγουστο"
(Γέρων Παϊσιος).
"Όσο ζει ο άνθρωπος έχει δικαίωμα να δίνει πνευματικές εξετάσεις.
Μετεξεταστέος δεν υπάρχει.
Ας αγωνιστούμε να πιάσουμε έστω την πνευματική βάση
για να περάσουμε στον παράδεισο"
(Γέρων Παϊσιος).
"Μακάριοι είναι όσοι έχουν στην καρδιά τους άξονα τον Χριστό
και περιστρέφονται χαρούμενοι γύρω από το άγιο όνομά του,
νοερώς και αδιαλείπτως" (Γέρων Παϊσιος).
"Στον ουρανό δεν ανεβαίνει κανείς με το κοσμικό ανέβασμα,
αλλά με το πνευματικό κατέβασμα.
Μόνο έτσι, βαδίζοντας "χαμηλά", χωράει από την στενή πύλη του παραδείσου"
(Γέρων Παϊσιος).
"Δεν μπορούν να μας συμφιλιώσουν με τον Θεό τόσο οι σωματικοί αγώνες και οι κόποι,
όσο η συμπάθεια της ψυχής και η φιλανθρωπία και η προς τον πλησίον αγάπη"
(Γέρων Παϊσιος).
"Η αγάπη μας πρέπει να είναι ίδια προς όλους.
Μόνο τότε είναι αγάπη Θεού. Κάτω από αυτήν τα πάντα λυγίζουν.
Δίπλα της όλα λειώνουν" (Γέρων Παϊσιος).
"Όταν έχουμε αυτογνωσία,
τότε γίνεται η "πνευματική διάσπαση" του ατόμου μας.
Έτσι απελευθερώνεται η ενέργεια
και ξεπερνάμε την βαρύτητα της φύσεώς μας
και διαγράφουμε πνευματική τροχιά"
(Γέρων Παϊσιος).
"Στην εποχή μας, δυστυχώς η λογική κλόνισε την πίστη
και γέμισε τις ψυχές με αμφιβολίες.
Έτσι, επόμενο είναι να στερούμαστε τα θαύματα,
γιατί το θαύμα ζείται και δεν εξηγείται"
(Γέρων Παϊσιος).
"Μην έχουμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας.
Η αυτοπεποίθηση είναι εμπόδιο στη Θεία Χάρη.
Όταν αναθέτουμε τα πάντα στο Θεό,
αυτός "υποχρεώνεται" να μας βοηθήσει"
(Γέρων Παϊσιος).
"Ελέγχοντας το κακό, δε βγαίνει τίποτε.
Παρουσιάζοντας όμως το καλό, ελέγχεται από μόνο του το κακό.
Μόνο με καλά παραδείγματα ελέγχονται όσοι έκαναν μόδα την αμαρτία!"
(Γέρων Παϊσιος).
"Πνευματική ωριμότητα είναι να πιστέψουμε ότι δεν κάνουμε τίποτε!
Μόνο μέσα στην ταπεινή κατάσταση της απογοητεύσεως από τον εαυτό μας
κρύβεται η καλή πνευματική κατάσταση"
(Γέρων Παϊσιος).
"Ο Θεός δεν επιτρέπει καμιά θλίψη και κανένα κακό,
αν μέσα απ' αυτά δεν βγει κάτι καλύτερο
από αυτό που εμείς ανθρώπινα θεωρούσαμε ότι είναι το παν!"
(Γέρων Παϊσιος).
"Η μεγαλύτερη αρρώστια είναι η υπερηφάνεια,
η οποία μας μετέφερε από τον παράδεισο στη γη
και από τη γη προσπαθεί να μας πάει στην κόλαση"
(Γέρων Παϊσιος).
"Εάν θέλεις να "πιάσεις" τον Θεό, για να σε ακούσει, όταν προσευχηθείς,
γύρισε το κουμπί στη ταπείνωση, γιατί σ'αυτήν την συχνότητα εργάζεται ο Θεός"
(Γέρων Παϊσιος).
"Δεν πρέπει να αποφεύγουμε την αμαρτία για να μην πάμε στην κόλαση,
αλλά από αγάπη και φιλότιμο
για να μην λυπήσουμε τον ευεργέτη μας Χριστό"
(Γέρων Παϊσιος).
"Εκείνος που για να πιστέψει στο Θεό ζητά θαύματα, δεν έχει αρχοντιά.
Για το Θεό αυτό έχει αξία..
Να αγαπήσουμε τον Θεό μόνο και μόνο επειδή είναι αγαθός"
(Γέρων Παϊσιος).
"Οι αγνοί λογισμοί εξαγνίζουν την ψυχή μας
και αχρηστεύουν τα όπλα του δαίμονος της πορνείας,
διότι μέσα στο αγνό σώμα διατηρείται η αγνή ψυχή
και στην οποία παραμένει η Θεία Χάρις"
(Γέρων Παϊσιος).
"Τίποτα δεν γίνεται χωρίς την πρόνοια του Θεού,
και όπου υπάρχει η πρόνοια του Θεού, σίγουρα αυτό που συμβαίνει,
όσο πικρό κι αν είναι, θα φέρει ωφέλεια στην ψυχή"
(Γέρων Παϊσιος).
"Φροντίστε να γεμίσετε τη κασέτα της καρδιά σας τώρα που είστε νέοι.
Γιατί αλλιώς, όταν γεράσετε, ανάμεσα από βυζαντινή μουσική
θ' ακούγονται και μπουζούκια" (Γέρων Παϊσιος).
"Ο Θεός βοηθάει και δεν αδικεί!
Βλέπει πιο πέρα και τον ενδιαφέρει, σαν καλός πατέρας,
να μας έχει κοντά του στον παράδεισο.
Γι' αυτό δίνει δοκιμασίες σ' αυτή τη ζωή"
(Γέρων Παϊσιος).

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΑΥΛΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΟΥΝ ΜΥΑΛΟ!(ΑΊΝΤΕ ΞΑΝΑ ΜΑΝΑ)


ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΑΥΛΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΔΙΟΤΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΛΕΝΔΕΤΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΔΟΞΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΘΑΥΜΑΤΑ.ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ <<ΕΛΛΑΣ ΓΑΡ ΜΟΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΓΟΝΕΙ ΦΥΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΘΕΙΟΝ ΗΚΡΙΒΩΜΕΝΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟΝ ΑΠΟΤΙΚΤΟΥΣΑ ΟΙΚΙΟΥΜΕΝΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΝ>>ΑΥΤΟ ΔΕ ΤΟ ΕΙΠΑ ΕΓΩ.Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΒΡΑΪΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ)ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ <> ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΔΥΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΕΡΕΩΝΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΠΑΡΑΚΜΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ... << ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ>><< ΑΛΛΑΖΩΝ ΙΣΡΑΗΛ ΜΙΑΙΦΟΝΕ ΛΑΕ ΤΙ ΠΑΘΩΝ ΤΟΝ ΒΑΡΑΒΒΑΝ ΗΛΕΥΘΕΡΩΣΑΣ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΔΕ ΠΑΡΕΔΩΚΑΣ ΣΤΑΥΡΩ;>>(ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΕΣΠΕΡΑΣ) << ΦΘΟΝΟΥΡΓΕ ΦΟΝΟΥΡΓΕ ΚΑΙ ΑΛΑΣΤΟΡ ΛΑΕ ΚΑΝ ΣΙΝΔΟΝΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΥΔΑΡΙΟΝ ΑΙΣΧΥΝΘΗΤΙ ΑΝΑΣΤΑΝΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ>>(ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΕΣΠΕΡΑΣ) << ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΕΧΙΔΝΩΝ>>ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ(ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΡΩΪ) << ΑΝΤΙ ΑΓΑΘΩΝ ΩΣ ΕΠΟΙΗΣΑΣ ΧΡΙΣΤΕ ΤΩ ΓΕΝΕΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΑΥΡΩΘΗΝΑΙ ΣΕ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΑΝ>>(ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΕΣΠΕΡΑΣ) << ΕΠΙ ΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΟΥΚ ΗΡΚΕΣΘΗΣΑΝ ΧΡΙΣΤΕ ΤΑ ΓΕΝΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ >>(ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΕΣΠΕΡΑΣ) << ΜΗ ΩΣ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΕΟΡΤΑΣΩΜΕΝ'ΚΑΙ ΓΑΡ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΗΜΩΝ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ ΕΤΥΘΗ ΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ >>(ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΕΣΠΕΡΑΣ) <<ΤΩΝ ΘΕΟΚΤΟΝΩΝ Ο ΕΣΜΟΣ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΕΘΝΟΣ ΤΟ ΑΝΟΜΟΝ ΠΡΟΣ ΠΙΛΑΤΟΝ ΕΜΜΑΝΩΣ ΑΝΑΚΡΑΖΩΝ ΕΛΕΓΕ...>>(ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΕΣΠΕΡΑΣ) << ΟΛΕΘΡΙΟΣ ΣΠΕΙΡΑ ΘΕΟΣΤΥΓΩΝ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ ΘΕΟΚΤΟΝΩΝ ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΕΠΕΣΤΗ>>(ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΕΣΠΕΡΑΣ) << ΛΑΟΣ ΔΥΣΣΕΒΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΝΟΜΟΣ ΙΝΑ ΤΙ ΜΕΛΕΤΑ ΚΕΝΑ;>>(ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΕΣΠΕΡΑΣ) << ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΙΓΟ-ΠΟΛΥ ΕΠΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΣΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥ.ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΡΓΑ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ<< ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΗΣΗ ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΣΚΙΕΣ(ΟΜΗΡ.ΟΔ.Κ' 495 ΚΑΙ ΠΛ.ΠΟΛ 386 b).ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΥΒΡΙΖΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΚΛΗ ΑΛΛΑ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΔΕΝ ΕΔΙΝΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ.ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ Ο ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΕΛΟΥΖΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΕΜΕΝΕ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ.ΚΙ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΑΔΙΑΣΕ ΚΑΙ Ο ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΤΑΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΟΥ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΚΗΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΕΙΠΕ:<< ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΦΩΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ>>(ΠΛΟΥΤ.ΠΕΡΙΚΛΗΣ 5)Ο ΦΡΟΝΙΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ(ΣΩΚΡ.ΚΡ.46)ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΣΩΣΤΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ>>(ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ:ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ) Ο ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ ΘΕΟΚΤΟΝΟΥΣ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ:ΙΣΩΣ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΣ ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΤΟΥ ΝΑΟΥ.ΑΛΛΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΑΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ:Α.)Η ΠΑΝΑΓΙΑ,ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΗ ΛΑΤΡΕΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕΒ.)ΟΙ ΑΓΙΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.Γ.)Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΟΙ ΜΥΡΟΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΠΕΥΘΗΝΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ)Δ.)<<ΟΥΚ ΕΝΙ ΑΡΣΕΝ ΚΑΙ ΘΗΛΥ>>ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΤΟΝ 4 ΑΙΩΝΑ Μ.Χ ΕΙΧΕΙ ΙΣΧΥ ΜΙΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΒΑΡΙΔΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟΣ ΕΠΑΙΝΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΙΣΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΛΕΓΕΙ:ΑΜΦΩΤΕΡΟΥΣ ΣΩΖΕΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΙΣ ΠΑΘΕΣΙΝ.ΥΠΕΡ ΑΝΔΡΟΣ ΣΑΡΞ ΕΓΕΝΕΤΟ ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΓΥΝΑΙΚΟΣ>>ΕΠΙΣΗΣ<<ΟΜΟΙΩΣ ΕΞ ΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΓΕΓΟΝΑΜΕΝ>>ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ<<ΑΝΔΡΕΣ ΗΣΑΝ ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝΤΕΣ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΚΑΤΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ>>ΚΛΠ(ΛΟΓΟΣ ΛΖ' 6-7)ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ 75% ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ. Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ:ΠΟΛΛΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝ.ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗ ΓΑΛΙΛΑΙΑ ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΗΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣΚΑΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΩΣΗΦ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΟΥ ΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ(ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗΣ Κ.Λ.Π)ΜΙΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΡΑΦΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΗΤΑΝ ΕΚ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΑΛΛΩΣΤΕοίδα η Παναγία εν γη Γαλλιλαία γεννηθήσεται=εκ Θράκης κατήγετο=1070Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΙΩΣΗΦ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑΝ ΜΕ ΟΡΜΑΣΤΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΙΜΟΟ ΙΗΣΟΥΣ ΔΕ ΤΗΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΑΝ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΜΕΣΣΙΑ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗ ΓΗ ΧΡΗΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΔΟΘΕΙΣ ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΑΥΤΟΥ: ΕΙΣ ΜΕ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΦΩΣ. ΚΑΙ Ο ΠΑΘΩΝ ΘΕΟΣ ΕΣΤΙΝ. ΚΑΙ ΟΥ ΘΕΟΤΗΣ ΠΑΘΕΝ ΑΥΤΗ. ΑΜΦΩ ΓΑΡ ΒΡΟΤΟΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΜΒΡΟΤΟΣ. ΑΥΤΟΣ ΘΕΟΣ ΗΔΗ ΚΑΙ ΑΝΗΡ. ΠΑΝΤΑ ΦΕΡΩΝ ΠΑΡΑ ΠΑΤΡΟΣ, ΕΧΩΝ ΤΕ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑ. ΠΑΤΡΟΣ ΜΕΝ ΕΧΩΝ ΖΩΟΝ,. ΑΛΚΗ ΜΗΤΡΟΣ ΔΕ, ΧΘΙΝΗΤΟΙ ΣΤΑΥΡΟΝ. ΤΑΦΟΝ, ΥΒΡΙΝ, ΑΝΙΑΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΛΕΦΑΡΩΝ ΠΟΤΕ ΧΕΥΑ<ΤΟ> ΔΑΚΡΥΑ ΘΕΡΜΑ. ΠΕΝΤΕ ΔΕ ΧΙΛΙΑΔΑΣ ΕΚ ΠΕΝΤΕ ΠΥΡΡΩΝ ΚΟΡΕΣΑΙ. ΤΟ ΓΑΡ ΘΕΛΕΙΝ, ΑΒΡΟΤΟΣ ΕΛΚΕΙ. ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΜΟΣ ΘΕΟΣ ΕΣΤΙΝ1. ΕΝ ΞΥΛΩ ΤΑΝΥΣΘΕΙΣ. ΩΣ ΘΑΝΕΝ ΕΚ ΤΑΦΗΣ, ΕΙΣ ΠΟΛΟΝ ΕΛΚΩΝ.

Χρησμός του Απόλλωνος που δόθηκε στους Δελφούς περί του Χριστού και του Πάθους Του: Ένας ουράνιος με πιέζει, το φως, και αυτός είναι ο παθών θεός, και δεν υπέφερε η θεότητά του, διότι είναι συγχρόνως και τα δύο, θνητός και μη θνητός, ο ίδιος Θεός και άνθρωπος, φέρει τα πάντα από τον Πατέρα και έχει τα πάντα από την μητέρα. Την ζωή όμως από τον Πατέρα, έχοντας την σωματική δύναμη από μητέρα θνητή, (θα υποστεί) τον σταυρό, την ταφή, την ύβρη. Από τα βλέφαρά του κάποτε θα κυλήσουν δάκρυα θερμά. Πέντε χιλιάδες άνδρες θα χορτάσει από πέντε άρτους, διότι ήθελε να εξουσιάσει ως Θεός. Ο Χριστός είναι ο δικός μου Θεός, ο οποίος σταυρώθηκε σε ξύλο, αυτός που εξέπνευσε και από τον τάφο έλκει πολλούς στον ουρανό. Ο ανωτέρω χρησμός του Απόλλωνος, εκτός από την Αγία Αικατερίνη, καταγράφεται και από τον Άγιο Αθανάσιο στο χειρόγραφο που ακολουθεί, το οποίο, όπως έχουμε προαναφέρει, εκλάπη από την Πατριαρχική Βιβλιοθήκη της Κωνσταντινούπολης μέσω του Άγγλου πρεσβευτή Thomas Roe. Και σε αυτό το χειρόγραφο αναφέρεται ότι ο χρησμός απηγγέλθη από το μαντείο των Δελφών. ΕΤΕΡΟΣ ΧΡΗΣΜΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ, ΕΝ Ω ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΙΣ ΤΙΣ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΙΑΣΩΝΟΣ, ΟΤΕ ΕΚΤΙΖΕΤΟ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΥΘΙΟΝ ΕΙΣ ΤΟ ΑΡΓΟΣ. «ΕΙΣ ΜΕ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΦΩΣ. ΚΑΙ Ο ΠΑΘΩΝ ΘΕΟΣ ΕΣΤΙΝ ΚΑΙ ΟΥ ΘΕΟΤΗΣ ΕΠΑΘΕΝ. ΑΜΦΩ ΓΑΡ ΒΡΟΤΟΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΒΡΟΤΟΣ, Ο ΑΥΤΟΣ ΘΕΟΣ Η ΚΑΙ ΑΝΗΡ, ΠΑΝΤΑ ΦΕΡΩΝ ΠΑΡΑ ΠΑΤΡΟΣ, ΕΧΩΝ ΔΕ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑ, ΠΑΤΡΟΣ ΔΕ ΖΩΩΝ ΑΛΚΗΝ, ΜΗΤΡΟΣ ΔΕ ΘΝΗΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΝ, ΤΑΦΟΝ, ΥΒΡΙΝ ΑΛΙΤΗΝ. ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΛΕΦΑΡΩΝ ΠΟΤΕ ΧΕΥΑΤΟ ΔΑΚΡΥΑ ΘΕΡΜΑ. ΟΣ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΑΣ ΕΚ ΠΕΝΤΕ ΠΥΡΩΝ ΚΟΡΕΣΑΤΟ, ΘΕΛΗΤΗΝ ΑΒΡΟΤΟΣ ΑΛΚΗΝ. ΧΡΙΣΤΟΣ, ΟΜΩΣ ΘΕΟΣ ΕΣΤΙΝ, ΕΝ ΞΥΛΩ ΤΑΝΥΣΘΗ, ΟΣ ΘΑΝΕΝ, ΟΣ ΕΤΑΦΗ, ΕΙΣ ΠΟΛΟΝ ΩΡΤΟ.(Μέγας Αθανάσιος, Εξηγητικόν περί του εν Αθήναις ναού) ΣΥΝΑΧΘΕΝΤΕΣ ΔΕ ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΕΙΠΟΝ ΤΩ ΑΠΟΛΛΩΝΙ. ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΟΝ ΗΜΑΣ ΛΕΞΑΣ, Ω ΑΠΟΛΛΩΝ, ΤΙΝΟΣ ΜΕΤΑ ΣΕ ΔΟΜΟΣ ΟΥΤΟΣ ΕΣΤΑΙ; ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΠΟΚΡΙΝΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥΤΟΙΣ ΕΦΗ. «ΟΣΑ ΜΕΝ ΠΡΟΣ ΑΡΕΤΗΝ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΝ ΟΡΩΡΕ ΠΟΙΕΙΝ, ΠΟΙΕΙΤΕ. ΕΓΩ ΔΕ ΕΦΕΤΜΕΥΩ ΤΡΕΙΣ ΕΝΑ ΜΟΥΝΟΝ ΥΨΙΜΕΔΟΝΤΑ ΘΕΟΝ, ΟΥ ΛΟΓΟΣ ΑΦ<ΘΕΓΚΤΟΣ>, ΕΝ ΑΔΑΗ ΚΟΡΗ ΕΓΚΥΜΟΣ ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ, ΕΝ ΑΠΑΝΤΙ ΚΟΣΜΩ ΩΣΠΕΡ ΠΥΡΦΟΡΟΝ ΤΟΞΟΝ ΔΙΑΔΡΑΜΩΝ ΑΛΙΕΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΩΣΠΕΡ ΙΧΘΥΑΣ ΒΥΘΟΥ ΕΚ ΤΗΣ ΑΠΙΣΤΙΑΣ, ΟΥΣ ΚΑΙ ΖΩΓΡΗΣΑΣ ΠΑΤΡΙ ΠΡΟΣΑΞΕΙ ΔΩΡΟΝ. ΜΑΡΙΑ ΔΕ ΤΟΥΝΟΜΑ ΑΥΤΗΣ». ΚΑΙ ΤΑΥΤΑ ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΑΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΙΠΕ.

Συγκεντρωμένοι δε οι σοφοί είπαν προς τον Απόλλωνα: «προφήτευσε σ’ εμάς προφήτη Απόλλωνα, τίνος μετά από σένα θα είναι ο οίκος αυτός;» Αποκρινόμενος ο Απόλλων προς αυτούς είπε: «Όσα σχετικά με την αρετή και την κοσμιότητα έχει παρακινηθεί να κάνει, πράττετε και σεις. Εγώ δε προφητεύω έναν μόνον τρισυπόστατο Θεό εκτεινόμενο εις τα ύψη, του οποίου ο ανείπωτος Λόγος αφού κυοφορηθεί σε κόρη ανυποψίαστη, όπως ακριβώς το πυρφόρο τόξο, θα αιχμαλωτίσει όλον γενικώς τον κόσμο όπως ακριβώς τους ιχθείς από το βάθος της απιστίας. Δώρο θα τον προσφέρει εις τον Πατέρα. Μαρία δε το όνομα αυτής.»(Μέγας Αθανάσιος, Εξηγητικόν περί του εν Αθήναις ναού) ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΠΩΘΗ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ:Γράφει ο καθηγητής H.W. Parke: «This document has often been suspected as a later forgery, but recent opinion seems to agree on its authenticity», δηλαδή, «Αυτό το έγγραφο έχει συχνά υποπτευθεί ότι είναι μία μεταγενέστερη πλαστογραφία, όμως η νεότερη κριτική φαίνεται ότι συμφωνεί για την αυθεντικότητά του» (Sibyls and the Sibylline Prophecy in classical Antiquity, σελ. 164). Η ΤΟΙΝΥΝ ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΣΙΒΥΛΛΑ, ΦΑΣΚΟΥΣΑ ΕΑΥΤΗΝ ΕΚΤΗ ΓΕΝΕΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ, ΙΕΡΕΙΑ ΗΝ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ, ΔΙΑΔΗΜΑ ΕΠΙ ΙΣΗΣ ΤΩ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΩ ΥΠΟ ΑΥΤΗΣ ΘΕΩ ΦΟΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΙΠΟΔΑ ΠΕΡΙ ΟΝ Ο ΟΦΙΣ ΕΙΛΕΙΤΟ ΠΕΡΙΕΠΟΥΣΑ, ΑΠΟΦΟΙΒΑΖΟΥΣΑ ΤΕ ΤΟΙΣ ΧΡΩΜΕΝΟΙΣ ΑΥΤΗ… ΑΥΤΗ ΤΟΙΝΥΝ ΕΙΣΩ ΤΩΝ ΑΔΥΤΩΝ ΠΟΤΕ ΤΗΣ ΑΚΑΙΡΟΥ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑΣ ΠΡΟΑΧΘΕΙΣΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑΣ ΕΠΙΠΝΟΙΑΣ ΟΝΤΩΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗ ΜΕΣΤΗ, ΔΙΑ ΕΠΩΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΠΡΟΕΘΕΣΠΙΣΕΝ, ΣΑΦΩΣ ΤΑΙΣ ΠΡΟΤΑΞΕΣΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, ΗΤΙΣ ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΣ ΛΕΓΕΤΑΙ, ΔΗΛΟΥΣΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑΝ ΤΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΤΕΛΕΥΣΕΩΣ:ΙΔΡΩΣΕΙ ΓΑΡ ΧΘΩΝ ΚΡΙΣΕΩΣ ΣΗΜΕΙΟΝ ΟΤ’ ΕΣΤΑΙ.
ΗΞΕΙ Δ’ ΟΥΡΑΝΟΘΕΝ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΙΩΣΙΝ Ο ΜΕΛΛΩΝ,
ΣΑΡΚΑΠΑΡΩΝ ΠΑΣΑΝ ΚΡΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΝ ΑΠΑΝΤΑ.
ΟΨΟΝΤΑΙ ΔΕ ΘΕΟΝ ΜΕΡΟΠΕΣ ΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΟΙ,
ΥΨΙΣΤΟΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΕΠΙ ΤΕΡΜΑ ΧΡΟΝΟΙΟ
ΣΑΡΚΟΦΟΡΩΝ ΨΥΧΑΣ Δ’ ΑΝΔΡΩΝ ΕΠΙ ΒΗΜΑΤΙ ΚΡΙΝΕΙ.ΧΕΡΣΟΣ ΟΤΑΝ ΠΟΤΕ ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ ΚΑΙ ΑΚΑΝΘΑ ΓΕΝΗΤΑΙ.
ΡΙΨΩΣΙΝ Τ’ ΕΙΔΩΛΑ ΒΡΟΤΟΙ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ.
ΕΚΚΑΥΣΗ ΔΕ ΤΟ ΠΥΡ ΟΥΡΑΝΟΝ ΗΔΕ ΘΑΛΑΣΣΑΝ.
ΙΧΝΕΥΟΥΝ ΡΗΞΗ ΤΕ ΠΥΛΑΣ ΕΙΡΚΤΗΣ ΑΙΔΑΟ.
ΣΑΡΞ ΤΟΤΕ ΠΑΣΑ ΝΕΚΡΩΝ ΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΝ ΦΑΟΣ ΗΞΕΙ.
ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΟΜΟΥΣ ΤΕ ΤΟ ΠΥΡ ΑΙΩΣΙΝ ΕΛΕΓΞΕΙ.
ΟΠΠΟΣΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΑΣ ΕΛΑΘΕΝ, ΤΟΤΕ ΠΑΝΤΑ ΛΑΛΗΣΕΙ.
ΣΤΗΘΕΑ ΓΑΡ ΖΟΦΟΕΝΤΑ ΘΕΟΣ ΦΩΣΤΗΡΣΙΝ ΑΝΟΙΞΕΙ.ΘΡΗΝΟΣ Τ’ ΕΚ ΠΑΝΤΩΝ ΕΣΤΑΙ ΚΑΙ ΒΡΥΓΜΟΣ ΟΔΟΝΤΩΝ.
ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΣΕΛΑΣ ΗΕΛΙΟΥ ΑΣΤΡΩΝ ΤΕ ΧΟΡΕΙΑΙ,
ΟΥΡΑΝΟΝ ΕΙΛΙΞΕΙ, ΜΗΝΗΣ ΔΕ ΤΕ ΦΕΓΓΟΣ ΟΛΕΙΤΑΙ.
ΥΨΩΣΕΙ ΔΕ ΦΑΡΑΓΓΑΣ, ΟΛΕΙ Δ’ ΥΨΩΜΑΤΑ ΒΟΥΝΩΝ.ΥΨΟΣ Δ’ ΟΥΚ ΕΤΙ ΛΥΓΡΟΝ ΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣΙ ΦΑΝΕΙΤΑΙ,
ΙΣΑ Τ’ ΟΡΗ ΠΕΔΙΟΙΣ ΕΣΤΑΙ, ΚΑΙ ΠΑΣΑ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΟΥΚ ΕΙΣ ΠΛΟΥΝ ΕΙΞΕΙ. ΓΗ ΓΑΡ ΦΡΥΧΘΕΙΣΑ ΚΕΡΑΥΝΩ.
ΣΥΝ ΠΗΓΑΙΣ ΠΟΤΑΜΟΙ ΤΕ ΚΑΧΛΑΖΟΝΤΕΣ ΛΕΙΨΟΥΣΙΝ.ΣΑΛΠΙΓΞ Δ’ ΟΥΡΑΝΟΘΕΝ ΦΩΝΗΝ ΠΟΛΥΘΡΗΝΟΝ ΑΦΗΣΕΙ,
ΩΡΥΟΥΣΑ ΜΥΣΟΣ ΜΕΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΗΜΑΤΑ ΚΟΣΜΟΥ.
ΤΑΡΤΑΡΟΕΝ ΔΕ ΧΑΟΣ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟΤΕ ΓΑΙΑ ΧΑΝΟΥΣΑ.
ΗΞΟΥΣΙΝ Δ’ ΕΠΙ ΒΗΜΑ ΘΕΟΥ ΒΑΣΙΛΗΕΣ ΑΠΑΝΤΕΣ.
ΡΕΥΣΕΙ Δ’ ΟΥΡΑΝΟΘΕΝ ΠΟΤΑΜΟΣ ΠΥΡΟΣ ΗΔΕ ΘΕΕΙΟΥ.ΣΗΜΑ ΔΕ ΤΟΙ ΤΟΤΕ ΠΑΣΙ ΒΡΟΤΟΙΣ ΑΡΙΔΕΙΚΕΤΟΝ ΟΙΟΝ
ΤΟ ΞΥΛΟ ΕΝ ΠΙΣΤΟΙΣ, ΤΟ ΚΕΡΑΣ ΤΟ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟΝ ΕΣΤΑΙ.
ΑΝΔΡΩΝ ΕΥΣΕΒΕΩΝ ΖΩΗ, ΠΡΟΣΚΟΜΜΑ ΤΕ ΚΟΣΜΟΥ,
ΥΔΑΣΙ ΦΩΤΙΖΟΝ ΚΛΗΤΟΥΣ ΕΝ ΔΩΔΕΚΑ ΠΗΓΑΙΣ.
ΡΑΒΔΟΣ ΠΟΙΜΑΙΝΟΥΣΑ ΣΙΔΗΡΕΙΗ ΓΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.
ΟΥΤΟΣ Ο ΝΥΝ ΠΡΟΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝ ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΟΙΣ ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ
ΣΩΤΗΡ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ Ο ΠΑΘΩΝ ΕΝΕΧ’ ΗΜΩΝ. Η Σίβυλλα λοιπόν η Ερυθραία, η οποία παραδέχεται ότι γεννήθηκε την έκτη γενεά μετά τον κατακλυσμό, ήταν ιέρεια του Απόλλωνος και φορώντας στέμμα παρόμοιας αξίας με τον θεό ο οποίος λατρεύεται από αυτήν, και τον τρίποδα φροντίζοντας γύρω από τον οποίο ήταν περιτυλιγμένος όφις και με την βοήθεια του θεού Απόλλωνος προεφήτευε εις αυτούς που την είχαν ανάγκη... Αυτή λοιπόν κάποτε αφού προχώρησε εις τα άδυτα της γενομένης σε ακατάλληλο καιρό θεοευσέβειας και αφού επληρώθη πράγματι από θεία έμπνευση, διά των επών της προεφήτευε τα μέλλοντα σχετικά με τον Θεό με σαφήνεια, σύμφωνα προς τις τοποθετήσεις των πρώτων γραμμάτων τα οποία αποτελούν την ακροστιχίδα, αποκαλύπτοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την ιστορία της καθόδου του Ιησού επί της γης:«Θα ιδρώσει η γη, όταν έλθει η ώρα της Κρίσεως.
Θα έλθει από τον ουρανό, ο μέλλων βασιλεύς εις τους αιώνες
δια να κρίνει καθένα που φέρει σάρκα και όλον ανεξαιρέτως τον κόσμο.
Θα ιδούν τον Θεό άνθρωποι, πιστοί και άπιστοι,
Ύψιστο, μετά των αγίων, εις το τέλος του χρόνου
με σάρκα, κρίνοντας επί βήματος τις ψυχές των ανθρώπων.Όταν κάποτε ο κόσμος όλος γίνει άγονος και γεμάτος αγκάθια.
Θα απορρίψουν οι άνθρωποι τα είδωλα και όλον γενικά τον πλούτο.
Θα κατακαύσει το πυρ την γη, τον ουρανό ακόμη και την θάλασσα.
Ανιχνεύοντας θα πυρπολήσει τις πύλες της φυλακής του Άδη.
Τα σώματα τότε όλων των ανθρώπων θα έλθουν εις το φως της ελευθερίας των αγίων·
τους παράνομους τότε το πυρ θα ελέγχει εις τους αιώνες.
Όσα κάποιος έπραξε κρυφά, τότε όλα θα τα μαρτυρήσει.
Διότι τα σκοτεινά στήθη, ο Θεός με διαφωτισμούς θα ανοίξει.Θρήνος θα φθάσει από όλους και τριγμός οδόντων.
Θα εκλείψει το φως της ημέρας, η λάμψη του ηλίου και των αστέρων.
Τον ουρανό θα περιστρέψει με ταχύτητα και θα χαθεί το φεγγοβόλημα της σελήνης.
Θα υψώσει τα φαράγγια και θα καταστρέψει τα υψώματα των βουνών.Το ύψος δεν θα φαίνεται πλέον λυπηρό εις τους ανθρώπους.
Τα βουνά με τις πεδιάδες θα ισοπεδωθούν και σε όλη την θάλασσα δεν θα υπάρχει δυνατότητα πλεύσης, διότι η γη θα κατακεραυνωθεί.
Ποταμοί που κοχλάζουν, μαζί με τις πηγές θα εκλείψουν.Σάλπιγγα δε από τον ουρανό, φωνή με μεγάλο θρήνο θα αφήσει,
κραυγάζοντας το μίασμα των ελεεινών και τις συμφορές του κόσμου.
Τότε η ανοιγόμενη γη θα φανερώσει το χάος του Ταρτάρου,
και οι πάντες θα έλθουν ενώπιον του βήματος του Βασιλέα Θεού.
Θα ρεύσει από τον ουρανό πύρινος ποταμός και μάλιστα από θείο.Σημάδι τότε θα υπάρχει για όλους τους ανθρώπους, τέτοιο που θα είναι εντόνως φανερό.
Το ξύλο για τους πιστούς, η σάλπιγγα η ποθητή θα είναι.
Η ζωή των ευσεβών ανδρών, εμπόδιο θα είναι για τον κόσμο,
φωτίζοντας τους ονομαστούς διά των υδάτων σε δώδεκα πηγές.
Θα εξουσιάσει η ποιμαντική σιδηρά ράβδος.
Αυτός ο οποίος τώρα προαναφέρθηκε σε ακροστιχίδα,
είναι ο δικός μας Θεός,
Σωτήρ αθάνατος βασιλεύς, αυτός ο οποίος υπέφερε προς χάριν μας.
(Ευσέβιος, Βασιλέως Κωνσταντίνου λόγος ον έγραψε
τω των αγίων συλλόγω, λόγος 5ος, κεφ. 18 Ο Ευσέβιος, όπως και ο Κωνσταντίνος, εξιστορεί και επεξηγεί ότι η προφητεία της Ερυθραίας δεν αποτελεί πλαστογράφηση κάποιου ανθρώπου μέσα από την Εκκλησία, διότι τα βιβλία της μεταφράστηκαν από τον Κικέρωνα στην λατινική γλώσσα πριν από την Έλευση του Χριστού. Στην ίδια Σίβυλλα αναφέρεται προ Χριστού και ο Βιργίλιος.Αυτά τα λατινικά συγγράμματα είναι πιθανόν να ανέγνωσαν ο Ευσέβιος και ο Μέγας Κωνσταντίνος, και γι’ αυτό ήταν τόσο σίγουροι για την εγκυρότητά τους.Τα λατινικά αυτά συγγράμματα σήμερα δεν διασώζονται. Διασώζεται όμως το κάτωθι απόσπασμα του Κικέρωνα από το έργο του De Divinatione:Εμείς πιστεύουμε στους χρησμούς της Σίβυλλας που εκείνη έδινε, όπως λέγεται, σε κατάσταση έκστασης. Όπως εθεωρείτο λίγο καιρό πριν για μία μη τεκμηριωμένη φήμη που είχε διαδοθεί στον κόσμο, την οποία ένας επεξηγητής αυτών των χρησμών προσφέρθηκε να καταθέσει στη Σύγκλητο λέγοντας ότι, αυτός που πραγματικά είναι ήδη βασιλιάς μας, αυτός θα έπρεπε να λάβει και τον τίτλο του βασιλιά, εάν θα θέλαμε να σωθούμε. Εάν αυτό είναι γραμμένο στα σιβυλλικά βιβλία, για ποιον άνθρωπο και σε ποιον χρόνο αναφέρεται; 2 (Κικέρων, De Divinatione, βιβλ. 2, κεφ. 54)Ο Κικέρων αναφέρεται σε κάποιον χρησμό της Σίβυλλας που είχε διαδοθεί κατά την εποχή του. Ο χρησμός αυτός διακηρύττει ότι οι άνθρωποι θα σωθούν μόνον εάν αναγνωρίσουν ως βασιλέα τους, Αυτόν που πραγματικά είναι βασιλέας τους! Και επειδή ο χρησμός την εποχή εκείνη ήταν ανεξήγητος, ο Κικέρων αναρωτιέται ποιος μπορεί να είναι αυτός ο βασιλέας και ποια η εποχή του, αδυνατώντας βεβαίως να κατανοήσει ότι ο χρησμός αναφέρεται στον Βασιλέα των βασιλέων.Και συνεχίζει ο Κικέρων στα σχόλιά του: Το ότι αυτός ο χρησμός δεν είναι αποκύημα ενός φαντασιόπληκτου νου, το αποδεικνύει και η κατασκευή αυτών των στίχων (που είναι ένα κατασκεύασμα εκλεπτυσμένης και προσεγμένης τέχνης και όχι ένα εκστατικό παραλήρημα), είναι ένας τύπος σύνθεσης ο οποίος συνηθίζεται να αποκαλείται ακροστιχίδα, μέσα στην οποία διαβάζονται τα πρώτα γράμματα κάθε στίχου τοποθετημένα σε μία λογική έκφραση... Και στα βιβλία τα σιβυλλικά ολόκληρος ο χρησμός εμφανίζεται από τον πρώτο στίχο της κάθε φράσης τοποθετώντας με σειρά τα πρώτα γράμματα αυτής της φράσης. Αυτός είναι ο τρόπος που συνθέτει ένας συγγραφέας και όχι ένας φαντασιόπληκτος, αλλά κάποιος που εργάζεται με ιδιαίτερη ακρίβεια και όχι κάποιος ανόητος. Γι’ αυτό την κρατάμε φυλαγμένη την Σίβυλλα, όπως μας παραδόθηκε από τους προγόνους μας.3(Κικέρων, De Divinatione, βιβλ. 2, κεφ. 54)Ο χρησμός της Σίβυλλας σχηματίζει σύμφωνα με τον Κικέρωνα μία ιδιαίτερα ευφυή και εκλεπτυσμένη ακροστιχίδα. Ο χρησμός, λοιπόν, ο οποίος αναφέρεται στον βασιλέα που θα σώσει τους ανθρώπους, δείχνει να έχει κοινά σημεία με τον χρησμό της Ερυθραίας, όχι μόνον λόγω της ακροστιχίδας, αλλά και διότι στον δεύτερο στίχο της προφητείας της Σίβυλλας της Ερυθραίας αναγράφεται η Έλευσις του Βασιλέα των αιώνων.ΓΝΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΙΚΕΡΩΝ ΕΖΗΣΕ ΠΡΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΩΚΕΑΝΟΥΣ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΜΠΟΥΣ ΤΑ ΦΥΤΑ. ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ ΗΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ,ΕΡΕΥΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΤΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΡΕΥΝΑΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ ΑΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΑΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΩΣ ΗΜΕΝ= ΑΛΗΘΩΣ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΟΡΔΟΔΟΞΙΑ ΠΟΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΤΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΑΝΔΥΑ ΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΤΥΡΑΝΝΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΟΧΙ ΤΗΝ ΤΟΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΟ ΚΥΡΗΓΜΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΚΑΚΟΥ ΚΟΡΑΚΟΣ ΚΑΚΟ ΩΝ ΑΡΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΚΥΡΗΤΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ. ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΤΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΞΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΑΘΩΩΝ ΟΧΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΜΙΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ(ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ). ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ(ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ Κ.Λ.Π).ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΠΕΛΩΜΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΣΧΙΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΛΗΣΕΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΑΚΟΜΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΦΑΓΕΙΣ ΘΑ ΗΜΑΣΤΕ. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ. ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΑΜΗΝ Γ Ε Ν Ο Ι Τ Ο!!!