Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Μόλις πρίν απο λίγο στο κεντρικό δελτίο του ant1 ένας ηλικιωμένος Έλληνας λόγω ...των καμωμάτων του Ελλαδικού(άλλο Ελληνικού και άλλο Ελλαδικού...)κράτους δήλωσε την εξής πασίγνωστη φράση:''Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας''

Είδατε τί έχουν καταφέρει να κάνουν με τη γραφειοκρατία τους οι καρεκλοκένταυροι του κράτους των Αθηνών;;...Να λένε οι Έλληνες οτι ντρέπονται γι αυτό που είναι.

Σε κανένα,μα σε κανένα άλλο κράτος δέν έχει ακουστεί,ακόμα και σε αυτά με τη μεγαλύτερη γραφειοκρατία,να λέγεται ''Ντρέπομαι που είμαι Σομαλός'',''ντρέπομαι που είμαι Πακιστανός'',''ντρέπομαι που είμαι Αλβανός'' κ.τ.λ.Μόνο στην Ελλάδα!

Η ειρωνία.....

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ....

Αυτή είναι η ειρωνία.Όταν ο Κεμάλ έλεγε:''Πόσο περήφανος αισθάνομαι να λέω οτι είμαι Τούρκος''-και άς κατάγοταν απο εβραϊκή οικογένεια-για έναν λαό που ''σύρθηκε'' απο τα Μογγολικά αγριοβουνά για να φτάσει στην ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ-ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ και να κατασφάξει χιλιάδες αλλοεθνείς του,μετά απο δεκάδες χρόνια εμείς ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ να λέμε οτι....ντρεπόμαστε για όνομα του ΘΕΟΥ που είμαστε Έλληνες.

Τώρα...ντροπή σε εμάς ή στο κράτος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: